Fortell om dine erfaringer eller spør om råd. Velkommen til barnevogndebatten!
Les mer om barnevogntester her: www.Klikk.no/foreldre
EasyKID dunpose?
13:30 17.09.2008
EasyKID dunpose noen som har den? Er dette en god vognpose?
Klarer ikke å bestemme meg for denne eller den med bamsen inni ...huff at det skal være så vanskelig.
nettigull og Lenora lille..
Sv: EasyKID dunpose?
16:40 17.09.2008
Jeg har kjøpt den. Men har ikke tatt den i bruk enda. :-)
Har lest mye positivt om den, og liker både det med forlenger leddet istedenfor å stappe fotenden inni posen for å gjøre den kortere og det at det er bomull og ikke syntetisk for i den. Syns den bamsen ser litt klam ut å ligge på, for å være helt ærlig.
Men ser at veldig mange kjøper Odenwalder posen med bamse i, og at mange er kjempefornøyd med den og
Får satse på at noen som faktisk har erfaring gir deg bedre svar enn min synsing... :-p
Lykke til med posevalget
eventyr
20:40 17.09.2008
Posen er god den. Det er jo kjekt å ha noe annet enn odenwalder bamsepose som "alle andre" triller rundt med......
mandus
14:03 29.09.2008
Vennina mi har den. Hun er helfrelst og anbefaler den. Hun har forlengerledd til den slik at den blir lengre. Jeg skal kjøpe til skinnet som hører til nå når jeg skal få låne den:) til gutten som kommer.Mulig det blir så jeg kjøper den hvis jeg er like fornøyd som hun. Kan jo bruke den lenge...
Anonym
14:24 29.09.2008
Uff, jeg heller klarer ikke bestemme meg mellom EasyKid og Odenwälder...vært mange runder frem og tilbake, og er like langt.
Skal ha den i en fashion-bag.. men begge går vel fint oppi her
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem