Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Småtroll 1-2 år

Andre som har hatt barn som er blitt skikkelig dårlig etter MMR-vaksinen?
 15:27 7.09.2008
Poden var på 15mnd kontroll i forrige uke, og vi fikk beskjed om at det var vanlig med feber etter en uke. Onsdag kveld ble gutten litt halvslapp, og om natten kom det feber. Lørdag morgen oppdaget vi noen prikker på mage og bryst, og tenkte vannkopper, men etter å ha lest litt tror jeg at han har en slags meslingevariant, sånn som man kan få etter vaksinen. Men det står at det skal gå over på et par dager. I dag er han ennå syk, skikkelig sutrete og har nå sovet i over 3 timer. Skal jeg gå til lege med han, eller vente til i morgen? Noen med erfaringer på dette området her?
@stronauten med 3 små
Sv: Andre som har hatt barn som er blitt skikkelig dårlig etter MMR-vaksinen?
 11:33 10.09.2008
Håpa d går bra me ungen:)?
jonmamma
 11:38 10.09.2008
Minsten her fikk 40 grader i feber,det var vel over 1 uke etter han fikk vaksinen, og hadde vel feber i 3-4 dager tror jeg,og fikk deretter noe utslett på bryst og litt på ryggen..
Deretter ble han frisk..
KOmmer litt ann på almenntillstanden hans,og om han drikker og eller spiser synest jeg..
men nå har han jo vært slik 1 uke også..

Hva med å ringe ned på helsestasjonen og høre hva de sier der før du evt ringer legen.
to søte små gutter
 12:37 11.09.2008
Snuppa her fikk feber i 39-40 9 dg etter vaksinen og dette varte i 5-6 dg. Hun var i generell dårlig form i over ei uke. Spiste lite, sutret og gråt mye og så ut som hun hadde vondt i kroppen. Fikk litt flamete utslett etter noen dager også. Ble endel paracet den uka.
* Sirkeline26*
 20:09 11.09.2008
slik var det her og. han var oppe i 39,8 og slapp og grinete. ikke seg selv :/ med prikkete utlsett på ryggen og brystet. det ga seg etter ca en uke. Men dessverre gikk han ned en god del i vekt...
Lykkeliten og meg
 23:10 12.09.2008
Huff så trasig å lese.. hva er mmr-vaksinen godt for? er det mange som velger den bort?
Lillekattepuuuus
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------