Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Småtroll 1-2 år

Har så vondt i skulderen/armen etter å ha bært på barnet mitt, nå klarer jeg nesten ikke løfte han lenger.....noen råd?
 15:17 7.09.2008
Gutten min er 10 mnder og veier 10 kg snart, har ikke hatt problemer m å bære og løfte han før nå, men i dag kjenner jeg det beg for alvor å gjøre vondt i den ene skulderen, så hva gjør jeg nå?

Han må jo løftes fra gulv og lav seng flere ggr i døgnet og det er litt vanskelig, noen m tips som har opplevd det samme?

Smertestillende vil jo bare skjule smerten, ikke problemet, og en lege vil vel bare si at jeg skal ta det m ro...
-Ma78-
Sv: Har så vondt i skulderen/armen etter å ha bært på barnet mitt, nå klarer jeg nesten ikke løfte han lenger.....noen råd?
 18:12 7.09.2008
Du må lære deg en ny bæreteknikk, og ha mer vekt på begge skuldrene. Da vil du ikke ha så vondt i den ene.

Ta kontakt med lege, han kan henvise til kiropraktor eller fysioterapeut, og der kan du lære mer.
Anonym
Sv: Har så vondt i skulderen/armen etter å ha bært på barnet mitt, nå klarer jeg nesten ikke løfte han lenger.....noen råd?
 23:09 7.09.2008
Jeg har opplevd det samme - døyvet smerten ved å legge på varmeflaske og ta smertestillende mens jeg ventet på å få komme til kiropraktor. Og kiropraktoren tryllet...jeg ble god av én behandling!
Anonym
 09:57 8.09.2008
Jeg har også slitt meg gjennom en betennelse i skuldra pga bæringa. Jeg ammet og ville da ikke ha noen sterke medikamenter pga det. Kjørte kun en "hestekur" på paracet litt over 1uke, dvs jeg tok 2stk paracet 3ganger om dagen, pluss at jeg prøvde å avlaste skuldra så godt jeg kunne. Det funka for meg ;:)
Curious74 - Robin30.07.07
 12:48 8.09.2008
Prøv å bære på magen eller andre siden.

men du bør til legen og få hennvisning videre for å finne ut hvordan du kan fikse det.

gutten blir jo bare tyngre og tyngre, men det blir bedre når han går...

lykke til!

hilsen en som kommer rett fra kiropraktor med det samme problemet...
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------