Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Småtroll 1-2 år

når begynne med voksipose og parkdress?
 11:39 7.09.2008
har dere begynt med det nå? bor i vestfold...foreløbig har hun bare jakke og evt regntøy...og dyne/teppe i vogna..men begynner jo å bli kjøligere..men det blir vel for varmt med voksipose når de skal sove enda? og parkdress på dagen?
Anonym
Sv: når begynne med voksipose og parkdress?
 18:17 7.09.2008
Hei ! jeg lurer også på det samme ! jeg spurte de voksne på avd. de sa jentungen kunne ha fleecetøy sammen med dyne og teppe som en overgang..bor nå på østlandet vi da.. de skal nå ha noe og bruke når det blir kaldere også.. parkdress u/ for må da det være greit nå.. regnbukse blir ofte klamt. spør de voksne du, og bruk sunn fornuft ! men er helt enig med deg.. det er ikke altid så lett.
Linntulla
 19:20 7.09.2008
vi venter litt til hvertfall...
ღMamma og Amelia gullღ
 19:27 7.09.2008
Jeg bruker parkdress uten for og voksi sommerdyne. Kan variere under den uforede parkdressen med bare inneklær eller en ekstra ull/fleecedress under etter vær og temperatur. Venter til minusgradene kommer med vinterdress og vintervoksi.
Anonym
 20:16 7.09.2008
Vi venter med begge deler en stund til tror jeg. Har på seg regntøy hvis det er kaldt og vått. Begynner med strømpebukse før parkdress ja.. Voksi pose venter vi ihvertfall med. Har ikke sommerdyne. Så nå ligger han på saue skinn og har teppe over seg når det er litt kaldt. Bytter til dyne når det blir enda kaldere. Såå voksi.. =)
adrian er gullet mitt =)
 20:16 7.09.2008
Bor i Vestfold vi og =)
adrian er gullet mitt =)
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------