Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Småtroll 1-2 år

Tips til ting/klær og ha med til syden til en på 22 mnd?
 21:57 6.09.2008
Håper noen har tips. Lett å glemme ting når jeg er i pkkingen. Må få skrevet meg en liste. Takk for tips! ;o)
Anonym
Sv: Tips til ting/klær og ha med til syden til en på 22 mnd?
 23:11 6.09.2008
Kom hjem fra Mallorca i dag med tvillingjenter på 22 mnd:) Hvor skal du da? Jeg pakket alt for mye, jeg da. Vanlige tips..solkrem/spray, myggspray, solhatt/caps, nesespray, sårsalve, termometer, febernedsettende, nok skift pga varmen, noe som lufter til å sitte/ligge på i vogna..jeg hadde god nytte av en liten spruteflaske som jeg vannet jentene med i vogna når vi gikk langtur:)..har med enganssmekker og engansstellemadrasser når vi reiser, hadde med bleier fordi det var dobbelt så dyrt der, og de lokale billigbleiene var lusne.. småleker til flytur, ekstra teppe til å ha over på natta, kan bli kaldt med bare laken..badehåndklær og strandleker / baderinger etc kjøpte jeg der nede. Det jeg kom på akkurat nå.
bissen
 23:49 6.09.2008
Takker masse for tips. Kom gjerne med flere visst du kommer på noe. Vi skal til Alcudia. Gleder meg.

HI
Anonym
 23:58 6.09.2008
Vi var også i Alcudia. Hvilket hotell skal dere på? Jentene sov forresten i hele pysjamasdresser fordi det ble kjølig etterhvert. Greit å ha med tynne gensere til kvelden..sånn etter seks blir det litt kjøligere.
bissen
 00:06 7.09.2008
Hm, jeg må si jeg husker ikke hva det heter. Var det en fin plass? Da skal jeg ihvertfall husk lang pysjamas.
Anonym
 00:21 7.09.2008
Veldig koselig, bodde på Sofia Apartments, ligger rett på Alcudiastranden. Det er stort marked hver tirsdag og søndag oppe i Alcudia by..vi gikk litt oppover i gatene fra det markedet, det var det fineste og koseligste stedet vi så:) Ellers kan jeg anbefale Marineland, en park med delfinshow, andre vanndyr og fugler..med barnebasseng og egen strand..ligger rett ved Palma, 45 min buss fra Alcudia;) Når drar du?
bissen
 11:19 7.09.2008
Kjekt med noen tips på plassen. ;o) Vi reiser 27 sept. Skal være en uke. Hvor lenge var dere?

HI
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------