Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Småtroll 1-2 år

Herlighet, er ikke selebukser å få tak i lenger!!??
22:09 5.09.2008
Da vi var små på 70-tallet, var dette et desidert standardplagg på barn mellom 1-2 år. What's not to like? Greit når de skal lære å gå, genseren glir ikke opp, osv. Nå har jeg trålet ALLE butikkene, og ikke en selebukse å oppdrive! :( Den eneste butikken som HAR hatt, er H&M, der de solgte ut i midten av august i de små størrelsene, og ikke vet om de får inn igjen... Andre frustrerte selebukse-fans der ute? Eller kanskje noen har et tips om hvor de er å få tak i? Er jo lov å drømme... :)
Kjære mor
Sv: Herlighet, er ikke selebukser å få tak i lenger!!??
22:44 5.09.2008
Jeg er også selebukse-fan .. he,he.. og syntes det er kjipt at det er så lite av det. Har du gutt eller jente? Jeg har gutt og kjøpte akkurat en selebukse på Cubus i str. 86. Det er den eneste jeg har funnet i den str... så måtte jo kjøpe den da!
Kaja_07
22:51 5.09.2008
hmm.... jøss det var rart.... jeg syns jeg ser selebukser støtt og stadig jeg.. har en tre fire stykker til lille gutt!!

men jeg liker de ikke jeg da, syns det er et es og skifte bleie med disse buksene!! også ser det ikke noe godt ut å gå i heller...

to av de jeg har er av merket name it.. så har de alltid noen på cubus syns jeg..

RockeBaby´n
22:56 5.09.2008
Exit,h&m,kaphal og cubus har iallefall:) jeg oxo syns d er fint med selebukser, så guttn min har 3 stk:)
fox`y
23:37 5.09.2008
kjøpte på HM for noen uker siden (på babyavd i str 86)
tror de hadde til både gutt og jente. det kommer sikkert inn flere utover høsten. ellers kan det være de har på nett ? (hm.com?)

:)
TrøttSomEiStrømpe
10:54 6.09.2008
Takk til dere som har svart! Det er sant at selebukser har vært å se i butikkene, men ikke denne høstsesongen, så langt iallfall. Har også sett den på Cubus, men syntes den var litt tynn i stoffet og tenkte den ble fort slitt. Gutten vår går ikke ennå, så da går det jo litt ut over knærne... Denne høsten virker det som selebukser er nesten helt ute av mainstream-butikkene, hvilket er kjempesynd. Akkurat nå da jeg har en gutt i den rette alderen! Lindex hadde noen fine før, men ingenting nå...
Kjære mor
11:57 6.09.2008
Helt enig. Er så fint med klassiske, enkle selebukser. Og praktisk. Har arvet to supre, med tynt for. En er osh-kosh- et genialt amerikansk merke som egentlig er arbeidsklær. Jeg hadde selv slike åp slutten av 70 tallet, kjøpt av tante som bodde i USA. Søk på nettet og se om noen selger dette
steinbukk30
17:05 6.09.2008
var i byen akkurat og da så jeg de hadde noen selebukser i ola stoff på barn og utstyr..:)
så også en i en annen butikk, men husker ikke hvem butikk....
RockeBaby´n
17:07 6.09.2008
ELLOS folkens.. ELLOS... De har masse fine selebukser.. Seks stk har jeg funnet der,og ofte er det forskjellige utførelser på hver av de.

http://www.ellos.no/ListPage/Category.aspx?CategoryId=26709
Jiterbebis-tøffere enn toget
18:02 6.09.2008
POP (Polarn og Pyret) har også selebukser, i rødt og mørkeblå.
Sonia & Sofie
19:13 6.09.2008
COOP har mange varianter....
Husmor i jobb....
19:43 6.09.2008
På små babyer rundt 6 mnd ++ er det ikke noe problem å få tak i. Og noe mer upraktisk å ha på en unge som stort sett ligger på magen kan jeg ikke forestille meg.

Men når barna begynner å gå da liker jeg å bruke det, men tror du jeg finner det da. neida.. kanskje akuratt i starten, men når de må over i str 92 er det umulig ja. (og mine barn har brukt str 86/92 i ett års alderen)
Anonym
20:39 6.09.2008
Jeg har en fra POP, en fra name it.. også så jeg faktisk en litt søt på HM, beige med tigergutt på. ELlers liker jeg best de helt vanlige olaselebuksene.. som de har på POP ;)
*Nuttet*venterNr2*
11:57 7.09.2008
Jeg likte veldig godt den rutete de hadde på Ellos, og den var i store str også.
Anonym
13:23 7.10.2008
Tusen takk til alle som svarte på innlegget mitt om selebukser! (Jeg har vært litt ute av bildet i det siste pga. travelt på jobb.) Endte med å bestille fra Ellos, og de var riktig så fine (dog i str. 94, og ikke 92, som avertert). Ser også at Polarn o Pyret har selebukser, men da hadde jeg alt bestilt... :-)

Konklusjon: Det finnes fortsatt selebukser der ute, bare man leter litt! :-D
Kjære mor
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)