Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Småtroll 1-2 år

Noen som har barna sine i sjokoladefabrikken barnehage på grunerløkka??
 19:58 5.09.2008

hvordan er det der? er personalet allright? vi har fått plass der fra 22 sept, vi har en plass i familibarnehage, men er ikke fornøyd med hvordan lokalene er der, ikke er "tanta" heller.

Blir veldig takknemmelig for svar:)
cath26
Sv: Noen som har barna sine i sjokoladefabrikken barnehage på grunerløkka??
 21:42 5.09.2008
Sønnen min går dær å det virker veldig bra:) nå er det 8 avd og i underkant av 100 barn så jeg kan bare snakke for "min" avdeling men jeg liker personalet veldig godt. vet du hvilken avd? .
ateena_k
 09:05 6.09.2008
så flott at du liker barnehagen:) jeg har ikke fått beskjed enda om hvilken avd, fordi jeg ikke har takket ja enda. men tror nok jeg vil ta imot tilbudet altså:)
Fikk du noe mer beskjed og info når du takket ja i posten? eller må jeg finne ut ting på egen hånd?
hvilken avd er sønnen din da?
hvordan er det med mat i denne barnehagen forresten?

cath26
 12:27 7.09.2008
Vi har sønnen vår der. Virker kjempebra. Er meget fornøyd.
Personalet er hyggelig. Men som nevnt tidligere er det jo flere avdelinger, så det kan jo variere. Vi er i en avd med 12 barn og 4 voksne, hvor en er ped.leder, de andre assistenter.

Barna får lunsj (brød, melk, vann) i barnehagen. Frukt etc tar man med selv.
Anonym
 19:07 7.09.2008
I vår avdeling er de også kjempeflinke! Jeg ble nesten rørt av alt de får til. De virker motiverte og glade, og de andre foreldrene jeg småprater med rundt omkring i gangene som tilhører de andre avdelingene virker også fornøyde. Selvsagt noen ting å ordne opp i siden det er en ny barnehage, men jeg tviler ikke på at de klarer det fint. Når de fikk en gjeng småtasser til å sove på madrasser tredje dagen i barnehagen kan de få til hva som helst :-)

Jeg prøver å være flink til å skryte av dem slik at de ikke slutter og får seg andre jobber - det er jo kjempebehov for flinke barnehageansatte. Skryt litt dere også så hjelper vi til at det blir en fin barnehage for framtida!
Anonym
 19:39 16.09.2008
Har ikke væt hær på lenge så har ikke fått svart før nå. Ca en uke før hen begynte fikk jeg et brev med praktisk informasjon ang mat, klær og div andre ting de trenger i barnehagen.
Sønnen min er på kokosbolla. Han trives skikkelig, mye bedre enn forventet! "Tantene" bruke mye tid på gulvet med barna og spiller gitar å sånt. :P
Barna kan spise medbrakt frokost om det ikke ble tid før barnehagen. lunch står barnehagen og alle har med frukt hvær dag. i vår avd ha alle med en frukt hvær å disse blir skjært opp i en bolle slik at alle barna kan forskyne seg med det de vil ha. Man kan foresten ha matpakke å spise før frukten vis man vil det.

Vi er på 9 barns avdeling med 3 "Tanter"
ateena_k
 20:46 16.09.2008
Vi er også veldig fornøyd. Er mye bedre enn hva jeg hadde forventet i en slik ny barnehage. Og mye bedre enn hva jeg har hørt fra andre folk om andre barnehager. Flinke og hyggelig personale. Fine og lyse lokaler. Heia Sjokoladefabrikken! :-)
Charlo
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------