Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Småtroll 1-2 år

Dere som har brukt Stonz til barna deres, var dere fornøyde?
 18:07 5.09.2008
Jenta vår er 13.5 mnd og er langt fra å gå ennå. Vurderer å kjøpe disse, de ser så varme og gode ut til høsten. Men er det bare et "opphypet" produkt, eller er de virkelig gode?
Sonia & Sofie
Sv: Dere som har brukt Stonz til barna deres, var dere fornøyde?
 18:16 5.09.2008
vi brukte Stonz til snuppa og var KJEMPEFORNØYD!!
Anbefaler dem så absolutt :-)
Samsyn og lille Camilla
 19:07 5.09.2008
Jeg var veldig fornøyd med de. Han var varm og tørr på beina. Brukte de midt på kaldeste vinteren.
Koala+februargutt <3
 20:12 5.09.2008
jeg kjøpte stonz til jenta mi som er 11mnd i dag :) og er kjempefornøyd. Hun har begynt i bhg og trenger noe godt og varmt på føttene, og disse sitter også kjempegodt på. Har nå bestilt to nye par, siden de i barnehagen blit ganske godt brukt, greit å ha noen til hjemmebruk :)
monica 23 og tuppelura 05.10.0
 21:03 5.09.2008
Kjempefornøyd! Han går ikke enda, så disse er helt supre å ha når han krabber rundt ute! Blir vel brukt i bhg.
Eureka!
 23:38 5.09.2008
Tusen takk for tilbakemeldinger! Da har jeg bestilt et par :-) Så langt har jeg bare joggesko og støvler til henne, og jeg ser jo at noe annet trengs. Bestilte et par søte sko med blomster på.
Sonia & Sofie
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------