Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Småtroll 1-2 år

Rena eller Elverum - noen derfra her? .... + litt skryt av Hedemark`inger ;)
 21:44 4.09.2008
Flytter (litt motvillig pga. forsvarsgubben) til Rena... Kjenner ikke så mange der, skulle ønske jeg kjente flere :) Vi har ei datter på 19 mnd og hund. hvis det er noen her som ønsker seg flere venner og tar kontakt hadde jeg blitt glad :)

Har bodd på Rena i ett års tid tidligere, å jeg vil bare skryte av folket i Hedemark. Sååå trivelige folk! Det er litt synd, men vi trøndere er litt mer reservert...
ambujenta
Sv: Rena eller Elverum - noen derfra her? .... + litt skryt av Hedemark`inger ;)
 10:46 5.09.2008
Ja, det er mange koselige folk på Rena:) Studerte der i 4 år, så jeg vet!! Ble kjent med mange lokale dengangen, så det er nok ikke umulig å finne på noe... Er det ingen åpne barnehager eller noe der?
Kos deg på Hedmarken!!
Anonym
Sv: Rena eller Elverum - noen derfra her? .... + litt skryt av Hedemark`inger ;)
 15:44 5.09.2008
tror kanskje det er det :) det var jo en god ide! TakkTakk :)
ambujenta
 10:55 5.09.2008
hei. jeg flytta til ren pga gubben jobber i forsvaret. har bodd her nå på rena straks et år. jeg kjenner nesten ingen her selv så det hadde jo hvert koselig å blitt kjent med deg. hvor på rena skal dere flytte til? jeg har 4 gutter på 10, 6,2 og 2uker gammel gutt.
lise75
 08:26 6.09.2008
Hei jeg bor på Rena og har gubbe i forsvart jeg også. Har en sønn på 14månder. Jeg ønsker veldig gjerne å bli kjent med flere.
brumla2000
 20:39 6.09.2008
til brumla.
hvilken avdeling jobber gubben din i? min jobber i innskinørbataljong som grenader. hvor på rena bor du? jeg bor på kirkeberget. med mann og 4 gutter.
lise75
 09:50 6.09.2008
Det ser ut som det blir på toppen av bakken på andre sia av veien for sentrum... hvis du skjønner hva jeg mener. Hvor bor dere? Tror det blir forsvarsbolig. Leiemarkedet er jo så dårlig.
ambujenta
 20:41 6.09.2008
til ambujenta.
vi bor på kirkeberget. det vil si ovenfor sentrum. dere kjøper dere ikke bolig da. det er jo billige hus på rena.
lise75
 21:14 6.09.2008
Vi tenkte på det, men vi sitter med ett hus der vi bor nå og kunne tenke oss en periode uten rett og slett. Dessuten vil vi gjerne ha småbruk, men det er ingen på Rena som er aktuelle for oss av de som er til salgs nå. Er det noe "forsvarskone" opplegg i leiren da? deltar dere på det?
ambujenta
 21:30 6.09.2008
det hender det er noe for oss forsvarskoner men det er ikke ofte. de har noe som heter hjemmebataljong og de har noe innimellom. jeg deltar ikke på noe av det enda, men kommer vel til å gjøre det etter hvert når jeg er ferdig med å amme minstemann. har mannen din begynt i forsvaret nå i år?
lise75
 23:45 6.09.2008
Han har jobbet i flere år tildigere, men skulle prøve annen jobb for å være mere sammen med oss. Men han trekker så sinnsykt mot forsvaret, er nok ganske flink i den jobben og trives kun med det. Vi bodde på Rena nesten i hele fjor. Flyttet tilbake til trøndelag på desemer, og nå blir det Rena igjenn. Lurer på å være med på det der hjemmebataljon greiern når jeg flytter jeg å... Har dere bodd på Rena lenge`?
ambujenta
 13:19 7.09.2008
vi flytta til rena i november i fjor.
lise75
 20:59 13.09.2008
Da ser det ut til at vi flytter til Rena på desember. Håper jeg treffer noen da da :)
ambujenta
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------