Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Småtroll 1-2 år

Spm ang sex i forholdet... ( Jeg vet det ikke hører til her, men det er så lite aktivitet andre plasser, så jeg tar sjangsen )
 19:51 4.09.2008
Hei

Jeg og mannen min har vært sammen i mange år og har 2 barn sammen.
Vi har et fint forhold bortsett fra at vi har lite sex pga meg.
Jeg har bare ikke sexlyst , føler det bare som et slit.
Ja, vi har prøvd masse forskjellig som liksom skal hjelpe , men det funker ikke for meg. Sånn har det vært i flere år nå...
Når vi først har sex så har vi altid bra sex må jeg si da :o)

Men saken er den at sex betyr veldig mye for mannen min og etter en del diskusjoner rundt dette så sa han at han måtte ha sex 1-2 ganger i uken om vi forstatt skulle være sammen for han var lei av at vi på en måte bare bodde ilag uten det sexuelle.
Å jeg må jo selvfølgelig prøve å forbedre meg, men jeg kjenner det er et slit og jeg blir ganske stressa av det.
Jeg elsker han jo og vil selvfølgelig være sammen med han.

Er det noen som har opplevd det samme eller har noen meninger rundt dette?

Tillater meg og være anonym nå...
Anonym
Sv: Spm ang sex i forholdet... ( Jeg vet det ikke hører til her, men det er så lite aktivitet andre plasser, så jeg tar sjangsen )
 20:03 4.09.2008
den sex lysten altså ja den er ikke grei bestandig;-P.. vi gikk uten sex i over et år da jeg var gravid å hadde null sex lyst etter det...
Han maste ikke eller no, han var veldig forståelses full også var vi begge sliten en lang periode..

men så kom det seg...

synes det er litt egoistisk å si av han at han MÅ ha sex 1-2 ganger i uken ,men skjønner jo at han vil ha sex..
Jeg tar som regel ikke intiativet.. jeg klarer meg lenge uten sex ,men begynner man å kose skikkelig blir man kåt å da vil man ha sex? sånn er det iallefall her.. Ikke sikkert jeg har lyst når jeg legger meg ,men da vi begynner å kose har jeg veldig lyst!!!;)

Det er slitsomt når sex på en måte blir en slags oppgave/jobb... det er jo noe man skal nyte og ville ha så skjønner at det er vanskelig..

det er jo andre ting man kan gjøre da! kjøp han noen sex leker?! -kanskje dere har det allerede..

for min del hadde min samboer lagt slike krav hadde jeg sagt jaja bare dra da...(jeg vet han ikke hadde dradd ,men) .

man må kunne inngå et kompromiss... noe ganger vil man bare ikke å det kan gå lang tid ,man kan være sliten o.l spes med 2 barn...

lykke til iallefalll;)))
Anonym
Sv: Spm ang sex i forholdet... ( Jeg vet det ikke hører til her, men det er så lite aktivitet andre plasser, så jeg tar sjangsen )
 20:06 4.09.2008
hei

her i gården er det sammeleis....blir kanskje sex max 2-3 ganger i mnd....eg er ikkje så voldsomt gla i da liksom...men mannen min truer meg ikkje til noke som helst altso...

eg synst no ikkje at eit forhold skal vere basert på sex då men...dette er noko ein må diskutere...han kan ikkje presse deg til noko....han må imøtekomme dine lnsker og du må imøtekomme hans ønsker...så må de ta da derifra...
Anonym
 20:19 4.09.2008
så en gang på tv, sexskolen, at man bare skulle bestemme at feks mandag onsdag og lørdag skal vi ha sex. uansett om lysten var der eller ikke. trengte ikke alltid å være lang sex, men en kjappis ihvertfall. dette skulle da gjøre at lysten faktisk økte, tro det eller ei.

man skulle ikke tenke så mye på at man ikke var kjempekåt, at man ikke fikk orgasme osv. bare gjøre det.

det funket for de som prøvde det.
lengter er høygravid!
 15:59 5.09.2008
Null sex i forholdet vårt, men hos oss er det han som ikke har lyst. Har hørt at damer som absolutt ikke har lyst mangler et spesielt hormon. Derfor kunne du faktisk spurt legen din litt om dette. Skjønner mannen din litt, og jevnlig sex tror jeg styrker forholdet dersom det funker for begge. Leit at han presser deg på denne måten da, men hvis det kan løses ved litt hormonhjelp så er du jo et stykke på vei ;-)
Lillekattepuuuus
 22:33 5.09.2008
å takk!!!!

så godt å høre noen som har det på samme måte som meg...

jeg sliter skikkelig med sexlyst jeg også.. skulle så gjerne ønske jeg hadde lyst, men jeg blir neste kvalm bare ved tanken...

skjønner ikke hva jeg skal gjøre for å få mer lyst, før kunne jeg hatt sex flere ganger i døgnet... men etter jeg blei gravid ble all lyst borte, og den har ikke kommet igjen!!

kanskje vi får prøve de hun over her sier... bestemme seg for noen dager man SKAL ha sex.. jeg ar også hørt at til mer sex man har til mer lyst får man også...
RockeBaby´n
 12:23 6.09.2008
Hadde mannen min sakt at han måtte ha så mye i uken.Hadde blit sur. Hadde kjøpt ei fitta på boks til han.Her er det motsatt.Han er mye syk. men hadde aldrig fått meg til å sett et krav
Anonym
 21:16 6.09.2008
Her er det også sånn. Jeg har null sexlyst, men tvinger meg til å gjennomføre det så han blir fornøyd. Jeg gjør det fordi sex er veldig viktig for ham, og det er jo en naturlig del av et forhold. Samtidig føler jeg meg så utilstrekkelig fordi det er liksom min "feil".

Vi har prøvd diverse, avtale om å ha sex to ganger i uken, det sklei ut etter en stund så det ble tilbake til masingen. Vi har litt leketøy, men det gir ikke meg noen glede, så det var temmelig bortkastet.

Min teori er at å gjennomføre sex når en selv ikke har lyst, altså virkelig ikke lyst, gjør saken bare verre, for da blir det en negativ ting. Den negativiteten bare øker for hver gang, og til slutt blir sex=tvang.

Vet ikke hva som er løsningen, men det innebærer nok mye jobbing med det psykiske rundt det.
Anonym
 23:16 6.09.2008

Jeg har mistet absolutt all sexlyst etter første fødsel, og det har blitt så lite nå at det er helt utrolig at nr 2 er på vei :P Har så lite lyst at jeg nesten blir fysisk uvel når han prøver seg.. Her er det littsånn at sex = noe han sutrer seg til = ABSOLUTT ikke noe lyst

Hadde nok en liten fødselsdepresjon, og i samme slengen er det mye tvil og et kjedelig forhold som tærer (stygt å si det, men vi kastet oss litt for fort ut i det). Vet ikke hva som er det riktige å gjøre, men det må nok innebære en del rådgivning vil jeg tro.. Har pga barna ikke lyst at det skal være slutten, for han er en veldig snill og god mann, men samtidig er det helt dødt og vanskelig å få lyst igjen... Huff og akk, det er ikke lett :)
Anonym
 08:16 7.09.2008
vi sliter med det samme.. før jeg ble gravid hadde vi mye sex.. men etter snuppa var født, kansje en mnd fikk jeg vite at han hadde vært utro med en menst jeg var 3mnd på vei(hadde ikke hatt sex men klint og han hadde spurt om ha ha sex flere ganger men hun sa nei) etter det har jeg omtrent ikke klart å ha sex, vet ikke om jeg gjør det for å straffe han, men han maste mye i begynnelsen men er blitt veldig flink no til å respekter at jeg ikke vil,, så om han prøver seg å jeg sier nei prøve rhan seg gjerne litt til for å se om eg blir me, blir jeg ikke så slutter han.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------