Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Samlivsbrudd

Her kan du som lurer på et brudd er i ett eller er ferdig med ett utveksle erfaringer på godt og ondt.
Slit det med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Hjææælp...................
18:57 4.09.2008
Hva med samvær i ferier og slik..Når det er 56 mil mellom mor og far ? Han var helt klar på at vi burdeflytte 'hjem' Dvs meg og barnet. Vi flytta vel egentlig før ungen kom til verden, men hadde ikke meldt flytting, Vi er ofte på besøk der nå som jeg har permisjon, men snart blir det jo ikke like enkelt. Han bidrar IKKE noe når vi er der oppe.. ikke om han kommer her på besøk heller, vil helst sitte i soffen ., samma hvor mye jeg oppmuntrer til at han må ta seg litt mer av barnet.Skifte bleier, bade trille tur.Man blir jo mer kjent med en baby ved å være sammen med den. Men han vrir seg bare unna og sier det er best jeg gjør det. Om ungen er trøtt og grinete kan han løfte h*n opp men om ungen ikke slutter grine setter han h*n bare ned i grinda og sier 'når du bare vil grine kan du like gjerne sitte der å gjøre det'.Stakkar gullet ..er bare ett år og forstår jo ikke sånt da.. Hva skal vi gjøre når ungen blir gammel nok til å 'pendle'....faren viser ingen interresse for å ha ansvar alene
Anonym
Sv: Hjææælp...................
20:55 9.09.2008
Hvorfor er det viktig for deg at ettåringen din har kontakt med en som ikke vil ha samvær med h*n? Er det din jobb å sørge for at far gidder?
equality
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)