Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Skravlesiden

Barneselskap og 14 unger i dag
 14:16 2.09.2008
Og jeg er ikke frisk...
Håper det ikke blir like ille som det var i går kveld, for da var det ille.

Har styrt og bakt og ryddet her i dag, nå har jeg meg en velfortjent hvil, og det trengte jeg virkelig.

Tror det er influensa jeg har, men håper det ikke er det, og at jeg er frisk snart.
storebror og knerten
Sv: Barneselskap og 14 unger i dag
 14:52 2.09.2008
uff da, uheldig med dagen....
Du får ha lykke til med selskapet og helsa.....:!!

:o)
h@ppy med prins og prinsesse:)
 18:22 2.09.2008
Du får trøste deg med at det neppe er influensa dersom du har styrt og bakt og ryddet. De to gangene i livet jeg har hatt influense har jeg ikke kunnet stå på beina for å frakte meg selv til badet engag. Influensaen har vel ikke kommet til Norge enda i år heller...

Men man kan føle seg ganske uggen av en forkjølelse også!

Lykke til, du er vel i gang med selskapet allerede tenker jeg.
Anonym
 18:45 2.09.2008
Huff da... Haaper det gikk greit alikevel og at du snart blir bedre !
Onemorepls,The queen of Kalifa
 20:44 2.09.2008
Takk;) Jeg holdt med frisk heldigvis.

Gikk utrolig bra i dag. Var bare 10-12 som kom(heldigvis).
Det inntrykket jeg har nå er at det blir bare enklere å ha barneselskap etterhvert som ungene blir eldre. Trodde liksom 8 års dag skulle være noe av det værste.
Men de var utrolig rolige, det trengs nesten ikke støvsuges etter at de har sittet i stua å spist kake, og i kjelleren og spist pizza. Duken som samboern kviet seg for å legge på bordet til ungene trengs bare ristes litt, så er den like ren.
storebror og knerten
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------