Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Skravlesiden

Høstdress og vinterdress
 23:54 1.09.2008
I år venter vi med å kjøpe vinterdressen. Jeg tror at høstdressen holder lenge i år og at med ulldress under så kan vi utsette kjøp av vinterdressen lenge til minstemann.

Kjøper dere vinterdressen i september?
blond
Sv: Høstdress og vinterdress
 08:43 2.09.2008
her fikk sønnen vinterdress på bursdagen sin.. Og det er noen mnd siden kan jeg si.. :o)
Fru HottenTott
 09:19 2.09.2008
Her bruker vi høstdress året rundt. På kalde dager har han ull og fleece dress under høstdressen men som regel holder det med vanlige klær eller en fleccedress under. Vi bor i Stavanger.
alvis
 10:28 2.09.2008
Jeg skal prøve storesøster sin vinterdress fra i fjor snart og hvis den virker litt liten kjøper jeg ny nå snart.
Lillebror har fått fjøsdressen og jeg venter på forsinket reima dresser til bhg.
Jeg kjøper nesten med en gang de kommer ut i frykt for å ikke få tak i utover vinteren. Nå kan de evnt. bestille inn mer hvis jeg vil ha en farge eller str. som ikke er i butikken. Jeg vil helst sikre meg.

Jeg fikk bare tak i 1 vårdress til hver av dem pga at jeg ventet så tar ikke den sjansen igjen..
moota m storesøster&lillebror
 15:05 2.09.2008
høstdress, vinterdress, vårdress???
Jeg bruker kun en dress og det er bobledress...hehe:)

---og de ble kjøpt inn i våres, på salg...

Hva er forskjell???
h@ppy med prins og prinsesse:)
 16:52 2.09.2008
Jeg har noen vår/høst dresser fra Helly Hansen ligganes, dvs jeg har str 104, 110 ( riktig str nå) og 116. Når Obs åpnet på nytt sted her i byn var dressen på åpnings salg til 149 kr. Så da kjøpte jeg like godt noen.

Ellers så har vi to fora dresser, en super billig fra Ica maxi og en litt mer ordentlig ( i år er det Troll). Så vi har skifte tøy....

bente69;)
 17:41 2.09.2008
Vi har i år en HH-dress med avtagbart for. Hun bruker ikke den enda. Det fine med for er at de ikke trenger å ha så mye under, og blir mer bevegelige. Det høres praktisk ut med masse under en tynn dress, men kan gjøre de aller minste litt mindre bevegelige.

HH- dressen kjøpte jeg på salg i fjor vinter. Fjorårets modell, men det får da være grenser for hvor forfengelig man skal være. :))) Den er i en farge snuppa kan akseptere, så da er vi fornøyde.
metaMORfose
 18:16 2.09.2008
Kjøpte de litt store i fjor, og gevinsten for det er at de passer i år også :D
MorTiltreHerligesmå♥
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------