Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Skravlesiden

Hva har dere gjort idag da?
 15:32 1.09.2008
Her fant vi ut idag tidlig at junior skulle være hjemme sammen med meg idag. Han er så sinnsykt snørrete, og når han nyser kommer det alle steder.. Vært sånn noen dager, så ettersom jeg hadde fri idag så ble han også hjemme. Først så lå vi lenge på sofaen, leste bok, så litt tegnefilm også sov han i 30 min. Så ha vi malt masse bilder på papir (skal ramme inn og gi bort i julegave). Etterpå fant jeg frem perlene mine, tenkte jeg skulle lage ett smykke eller to: Sønnen fikk også lov å være med, og det syns han var kjempe stas. Han var flink - så nå går jeg med et kjempe fint smykke rundt halsen laget av han. Ettersom været er så topp som det er fant jeg ut at vi kunne ikke mure oss inn, så vi gikk ut i hagen i noen timer. Han lekte i sandkassa, klatret litt på huskestativet osv - jeg satt å solet meg og leste blad..

Nå skal jeg rydde litt i heimen før mannen komme hjem fra jobb, også får jeg vell starte med middagen om 30 min ca..
Fru HottenTott
Sv: Hva har dere gjort idag da?
 15:34 1.09.2008
Jeg sitter her med vondt i munnen, har trukket en visdomstann og dritvondt nå som bedøvelsen er ute..

Har i tillegg tatt Braziliansk voks idag. SÅ idag har jeg fått utfordret smertegrensa mi!
Regnbuens barn™ .
 15:36 1.09.2008
Ohoi - ja da ha du fått testet smertegrensen din litt da ja.. :o)
Fru HottenTott
 15:41 1.09.2008
Du, Regnbuens barn, kanskje du kan anbefale salongen der du ble vokset? Hater å vokse bikinilinjen, så jeg må gå til noen jeg vet er hyggelige...

For øvrig har jeg bare vært lat i dag. Vasket litt klær og nå har jeg dårlig samvittighet for at jeg ikke har gjort mer. Men skal jo ta det med ro og, da. Har jo bekkenløsning og er sykemeldt. Er jo en grunn til den sykemeldingen...
Trollkatt
 16:28 1.09.2008
Jeg har hatt fri i dag :)
MorTiltreHerligesmå♥
 21:48 1.09.2008
Bor du i Oslo Trollkatt?

Jeg går på Waxing Palace i Pilestredet rett over høyskolen.

Gikk på Oslo hudpleieklinikk på Majorstuen før, men jeg "ble med" hudpleieren min over til Waxing Palace.

Tanja på Waxing Palace er veldig hyggelig.
Regnbuens barn™ .
 16:43 1.09.2008
Krangla med storebror, tatt alle leikane men han har fått dei tilbake (vore grei gutt i nokre timer).
Gått tur med begge gutta.
Klipt storegutt, kjøpt hjulbolt til bilen og laga middag til alle!!!
****T****
 17:52 1.09.2008
Vært på jobb, gjort ørlite husarbeid der. og noe papirarbeid sjefen satt meg til å gjøre. Gikk hjem fra jobb rett før kl 14.00, og har lagt i senga under dyna til nå nettop.
storebror og knerten
 18:05 1.09.2008
Jeg har spist lunsj med svigermor. Veldig koselig. Ellers har jeg ikke gjort noe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
metaMORfose
 18:39 1.09.2008
Har vært på jobb og føket rundt hele dagen så etter at jeg kom hjem har jeg ikke gjort noe. ;-)
oktaviastar
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------