Skravlesiden
Hvor handler dere klær? Trenger fashion-råd :) |
15:22 1.09.2008 |
|---|---|
Jeg gleder meg allerede til jeg skal ut å søke ny jobb etter endt permisjon (og det er fremdeles to mnd igjen til ungen blir født...). Mannen min har en jobb der han må gå i dress hver dag, og jeg har også tenkt å bli litt mer "ordentlig" i klesstilen. Har alltid vært litt guttejente med eneste prioritet å ha det komfortabelt, men har veldig lyst til å bli mer feminin i klærne. Misunner mannen min, som kan gå og kjøpe seg en dress, fin skjorte og forskjellige, kule slips. Er så enkelt for dem... Hvor i all verden skal jeg handle klær? H&M er for dårlig, synes jeg. Fine klær, men jeg blir alltid skuffet over kvaliteten. Merker det på skjortene til mannen min og, for øvrig. De litt dyrere skjortene han kjøper på the Player og Follestad osv er lettere å vaske og stryke enn H&M-skjortene. (Han stryker sine egne skjorter, altså, men det har hendt at jeg har gjort det for ham.) Jeg kjøpte meg en drakt/dress på H&M, som var kjempefin i én dag. Så krøller linningen seg, og fasongen blir borte, og klærne blir ubehagelige å ha på. Så jeg trenger først og fremst noen gode tips om hvor jeg kan få noen fine basisplagg uten å bli ruinert. Ikke kjempeformelle klær, men pene, ordentlige "voksenklær". Og hva slags sko skal jeg bruke?? Jeg er dronningen over joggesko! Elsker Puma, Converse, Adidas... Har utallige varianter, men ingen sko som passer til skjørt, f.eks. Ei heller noen som passer til pen bukse. Er kortbeint, så jeg burde vel ha noe med litt hæl, men ikke så mye hæl at jeg ikke orker å gå med dem. Huff og huff. Også må jeg prøve å bli kvitt en del ekstra kilo før jeg skal ut på shopping. Regner med at jeg går ned det jeg har lagt på meg under svangerskapet, men vil ned 5-6 til. Men det kan jo ikke dere hjelpe meg med.... Blir i hvert fall glad for tips om butikker. Bor 20 minutter nord for Oslo. |
|
| Trollkatt | |