Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Skravlesiden

Sitter på jobb nå
 12:24 1.09.2008
Er ikke helt i form selv, og det er ikke beboeren jeg er hos i dag heller, men jeg føler at vi må ut en tur allikevel. Har tatt med meg godt med klær, både sjerf, lue, votter og vinterjakke.

I tillegg har sjefen kommet til meg med mye arbeid sånn utenom de forpliktelsene jeg har inne i leiligheta.

Når vi har vært å gått en ørliten tur må jeg støvsuge, hente en resept og levere den, samt lage middag. puh.. Er egentlig nå jeg håper jeg ble litt sykere, og kunne gått hjem.
storebror og knerten
Sv: Sitter på jobb nå
 14:17 1.09.2008
Uff da...hørtes ikke no festlig ut :/

Skjerf og votter??? Hvor i all verden befinner du deg da?

Her går vi fortsatt i t-skjorter og shorts ;)))))

God bedring til deg fra meg :))

MorTiltreHerligesmå♥
 15:22 1.09.2008
Lurer også litt på hvor i landet du bor ettersom du ha hatt på deg lue og skjerf.. Jeg ha sittet ute i hagen idag i bikinioverdel og shorts..
Fru HottenTott
 17:47 1.09.2008
Trekker tilbake det jeg sa om at det hadde vært fint å være litt mer syk, det ble jeg nemlig, og måtte gå hjem. Etter vi hadde vært ute å gått tur i 20 min.(mer maktet jeg ikke).
Nå har jeg akkurat kommet meg opp hit, har lagt under dyna siden kl 14.00. Med ull longs, t sjorte og ull sokker på. Da var det deilig å ha en stor dobbel dyne.

Bor i øst finnmark. Er enda 3 kalde varmegrader ute. Mulig det har vært noen fler tidligere i dag.

Mamma har vært og hentet lillemor, samboern og eldstemann er ute å klipper plenen.
Eldstemann sa i morges at i neste uke skal han ta skiene med seg på skolen. Kan hende det er litt i tidligste laget ennå. Men det snødde litt i formiddag. Pleier ikke å bli skiføre før i november da.
storebror og knerten
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------