Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Skravlesiden

En sommer er over............
 09:38 1.09.2008
Ja nå er sommeren over. Høsten er her.

Hva er ditt beste sommer minne??

Kommer ikke på noe sånn helt konkret her. Men må være det fine været, og alle de koselige badeturene vi hadde. Og gleden og stoltheten min gutt følte da han turte å slippe seg og la seg flyte på en badering i vannet. Før så turte han ikke gå lenger enn anklene omtrent, så dette var stort for ham..
Kokkelimonke
Sv: En sommer er over............
 10:38 1.09.2008
Selv om jenta mi ble blindtarmoperert i Tyrkia, så har dette vært en fantastisk fin ferie. Har vært bortreist i 5 uker i sommer, kost oss masse med sol, bad og hverandre. Kan ikke sette fingeren på noe konkret egentlig, kanskje det øyeblikket da snuppa mi våknet etter operasjonen i Tyrkia, guuud så glad og lettet jeg var over at alt hadde gått så fint. :o)
*Sina*
 10:50 1.09.2008
Jeg kaller vel dette sensommer jeg da. ;)))

Beste sommerminne var nok da vi var på hytta ved sjøen i sommer. Flotte uker, varmt og deilig og mye bading. Kanskje også turen til Hellas, det var godt for oss alle å komme litt bort. Nå skal vi ikke reise før i høstferien, blir en liten tur til varmere strøk da også.
metaMORfose
 15:20 1.09.2008
Her ha det vært sommer idag også, med over 30 grader i solveggen.. Så jeg og sønnen ha kost oss ute noen timer idag. Beste sommerminne, det må være Danmarksturen. Og Sabeltann Show. Ellers alle de sene kveldene ute på hytta til mine foreldre.
Fru HottenTott
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------