Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Skravlesiden

Thailand med spedbarn?
 20:34 31.08.2008
Jeg vet at det er mange sterke oppfatninger om å reise langt med de små under ett år, jeg er ikke så interessert i deres synspunkter.
Jeg vil derimot mer enn gjerne høre fra dere som har reist og hvordan det gikk, med tanke på lang flytur, utstyr, varme- og klimaforskjeller o.l.\Sønnen min vil være 9-10mnd når vi drar, hvis vi drar. Destinasjon Phuket, Thailand.

Blir veldig glad for mange erfaringer. Hva må jeg passe på og hvordan forberede seg godt nok.
v.a.b.
Sv: Thailand med spedbarn?
 20:59 31.08.2008
Programmet Puls, på NRK, tar opp dette temaet i morgen. Kanskje får du noen tips der.
blidsomeisol
 21:26 31.08.2008
hei:)
Jenta mi var 6 mnd da vi var i Pakistan første gangen:)
Da var jeg så heldig at jeg nesten fullammet ennå(hadde kun et grøt måltid om dagen; så grøt hadde jeg med)

Fly turen tok kun 7 timer, så den gikk greit, hun var såpass liten, så hun sov mye....

Før vi dro måtte vi bli ferig med 2. runde av vaksine programmer, pluss at hun også måtte ha BCG, men den fikk mine barn 2 dager etter fødselen:)

Senere var vi i Pakistan da barna var henholdsvis 1 år og 2,5 år..
Da var flturen mere strevsom, siden ingen av de sov så mye... middagsglass og grøt hadde vi med til den minste for 14 dager...

Men syns at det gikk greit...
h@ppy med prins og prinsesse:)
 13:35 1.09.2008
De går jo faktisk ut med advarsler i dag...se startsiden sol.no...

Der står det at land som Thailand, Brasil, Karibia og et til som jeg ikke husker...kan være dødsfarlige for små barn å besøke.

Faren er en mygg som gjør hvert femte småbarn alvorlig sykt...og som ofte fører til døden... :(((((((

...Myggen stikker oftest på dagtid, i motstning til hva andre mygger gjør...
MorTiltreHerligesmå♥
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------