Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Skravlesiden

Hva syns dere om menn i bunad?
 18:53 31.08.2008
Sitter å diskutere med han jeg bor med.. :o) Noen mannfolk syns jeg blir kjempe sexy i bunad, mens andre burde garantert være foruten.. Vesten på en bunad skal jo sitte inntil over brystet/magen - ikke henge og slenge, så jeg syns ikke da at mannfolk med stor mage er så veldig pent.

Så hva syns dere da?
Fru HottenTott
Sv: Hva syns dere om menn i bunad?
 19:00 31.08.2008
Helt enig med deg! På noen er det rå-sexy, og på andre er det bare mega-dustete!
Bøggly
 19:12 31.08.2008
Det er flott uansett alder. Flotte mannfolk er det uansett hvordan de kler seg.
blond
 19:46 31.08.2008
jeg syns også de er flott-uansett-....herlig:)
h@ppy med prins og prinsesse:)
 13:15 1.09.2008
Liker menn i bunad eg :)
Synst mann min er kjempe staseleg i bunad.
kanskje ikkje like sexy på "lubbne" menn, men kva gjer vell det?
Men menn i bunader som passet i "konfirmasjonsalder" er lite flaterende. Såg eit eksempel på det i helga. Med alt for trang bukse så magen hang over, og for liten vest som for opp på magen hehe -nei det var ikkje fint. Men det hadde eg heller ikkje synst om han gjekk i for liten dress..så..
trollmamma
 14:16 1.09.2008
Knalltoeft :)
Onemorepls,The queen of Kalifa
 14:32 1.09.2008
Riktig bunad på riktig mann er superfint. Noen kler det ikke i det hele tatt, og noen bunader er stygge. Det gjelder for begge kjønn, for øvrig.

Mannen min kan få bunaden til faren min, men han nekter. Det er en kjempefin Telemarksbunad, og jeg har beltestakk, så vi hadde blitt veldig fine sammen. Men mannen min hater 17. mai, og elsker dessuten å gå i dress, så den bunaden blir bare hengende på loftet, dessverre. Faren min er død, og bunaden har vært i slekta siden den ble sydd, så det er ikke aktuelt å selge den heller. Kanskje sønnen min er hypp på den etter hvert.

Ble et svar med mange digresjoner, dette.
Trollkatt
 17:21 1.09.2008
Utrolig flott!
piano♫
 21:00 1.09.2008
Yummy! :)
Susa med ei på 12mnd.
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------