Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Skravlesiden

Å for en deilig da!!!
 18:13 31.08.2008
Startet med at mannen og sønnen stod op 08.30, jeg sov 2 timer til.. Spiste frokost. Så gikk vi ut i hagen, lekte litt der og koste oss. Så gikk vi en lang tur på 2 timer, sønnen syklet og vi gikk.. Da vi kom hjem satte jeg med ut i hagen for å sole meg, mannen stekte vafler. Så vi koste oss ute i hagen med vafler. Det ha vært blå himmel, sol og 30 varme i sola... DEILIG!!!
Fru HottenTott
Sv: Å for en deilig da!!!
 18:22 31.08.2008
Er litt urettferdig at lille norge skal være slik. Noen får utdelt masse grader og sol, mens vi her oppe sitter i 5-6 kalde varmegrader og regn.
Koser oss inne vi.
storebror og knerten
 18:29 31.08.2008
Høres helt vidundelig ut!! Her har det vært 10 grader, kald vind og regn nå i ettermiddag. Har tilbragt formiddagen på kaffe hos noen gode venner, og kost oss inne med "nye" leker som jeg fant på loftet etter storesøster i ettermiddag.

I kveld skal jeg og ei venninne ut å gå tur, har heldigvis gode klær sånn at det går an å gå tur i dette møkkaværet. ;o)
*Sina*
 19:11 31.08.2008
Vi har også hatt en fin dag, er så deilig med slike!
blond
 19:56 31.08.2008
her har det vært nokså fint vær i dag, hele 16 grader og opphold:) Så vi har vært en del ute:)
h@ppy med prins og prinsesse:)
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------