Ser over "lista" med de som kommer i bursdag på tirsdag, og det blir 15 unger i 7-10 års alder lillemor på snart 3 år, gu'moras baby på snart 1 år og guttungen selv. Hjelpes, hva kan jeg finne på som aktiviteter?!
Heldigvis har vi nå ferdig kjellerstua hvor de kan være og se film eller noe sånnt. Samtidig som jentene og de "myke" guttene kan spille musikk og danse på guttens rom.
Tror ikke jeg satser på at de skal være ute, selv om det hadde vært enklest. Husker selv når jeg var liten i barneselskap og vi måtte ut en tur, syntes å huske at det var veldig lite lystbetont og gå ut i kjole, tynn longs og pensko i 4-7 varmegrader, slik det er her nå. Tør ikke håpe på mer.
Er ikke sikker på hva jeg skal bake engang, blir vel sjokoladekake i allefall. Det er vel stortsett det unger spiser.
Så lager jeg vel kanskje en verdens beste til de voksne som kommer.
Har noen noen flere forslag?
Blir nok å ha noe snacks rundt omkring. Tenker da på saltstenger, potetskruer, paprikabamser evt mer?
Boller er det noe som blir spist i en bursdag?
Er det noe vits å ha noe varm mat? pizza, pølse el.l? Bursdagen er kl 17.00 og da har vel alle akkurat spist middag. |