Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Småtroll 2-3 år

Jenta mi klør på tissen?
 22:43 28.08.2008
Hun tar seg ofte til tisssen, akkurat som om at hun må tisse men ikke må.Dette har hun gjort i flere mnd, hva kan dette være?hun har ikke sår eller utslett der heller.
Anonym
Sv: Jenta mi klør på tissen?
 12:48 29.08.2008
Kanskje det er sopp...?
Anonym
 18:18 29.08.2008
Kansje hun liker det:-) Høres rart ut, men vet om flere små barn som liker å ta på seg selv.
Anonym
 22:30 29.08.2008
Hvordan finner jeg ut av om det er sopp da?Hun er ikke rød eller noen form for utslett.Hva kan jeg gjøre hvis det evt er sopp hun har?
Anonym
 22:27 30.08.2008
Har samme "problem" her. Hun gjør det fordi det er godt i vårt tilfelle iallefall. Hun har holdt på med slik selvstimulering lenge, og vi tok det opp på 2 års kontrollen med lege, og hun sa at ofte gikk det over når de sluttet med bleie, men det har vesla her gjort i sommer, og nå er det verre enn noen gang.... Jeg vet ærlig talt ikke hvordan jeg skal angripe saken og få henne til å slutte - det er jo ikke noe særlig når vi er ute blant folk.
Lille Lu
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------