Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
Jordbærflekk(hemangiom)
20:25 28.08.2008
Legger innlegget inn her siden det også er folk fra dib her.
Har lest mye om dette "fenomenet" jordbærflekk og det ser ut som om dette er noe som oppstår på babyer, nemlig ikke voksne så vidt jeg kan se noen steder på nettet.
Nå har det seg sånn at jeg plutselig fikk en rød utbuling på halsen rett over kragebenet som vokser og vokser. Legen tittet bare raskt på den og sa at det var en slik jordbærflekk som kunne bli ganske stor men ville etterhvert forsvinne av seg selv. Men når jeg søker på nettet om emnet så er det jo bare omtalt som et fødselsmerke. Og jeg fikk den nå, 7 mnd på vei da, 20 år gammel! Blir litt bekymret da for at den ikke skal forsvinne igjen jeg.
Er det noen som har hørt om at dette går ann å fjerne dersom den ikke forsvinner av seg selv? Legen min sa at han ikke visste så mye om det, men at det ikke var noen vits i å prøve å fjerne den for den ville bare komme på nytt da.
Huff, ikke noe kjekt å ha en slik blodklump på halsen hvor alle kan se den..
DarkNight*Jente 29 oktober
Sv: Jordbærflekk(hemangiom)
20:38 28.08.2008
dytt
DarkNight*Jente 29 oktober
Sv: Jordbærflekk(hemangiom)
23:08 28.08.2008
Be om henvisning til spesialist for å få den fjernet, eller ihvertfall for å få en vurdering på hvorvidt den kan/bør fjernes.
¾ apekatter 71° Nord
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem