Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
Viking gore-tex sko. Er de bra?
20:20 28.08.2008
Noen med erfaringer? Til ei på halvannet år, i bhg.
Anonym
Sv: Viking gore-tex sko. Er de bra?
20:21 28.08.2008
sinnsykt bra. Kjøper ikke annet. trenger ikke gummistøvler i slapsevær når man har så gode sko. og de holder varmen godt i kulde
Anonym
20:28 28.08.2008
Gode de, men jeg syns passformen er bedre på ecco goretex-sko, de er liksom mindre klumpete i fasongen.
Anonym
20:33 28.08.2008
Klumpete? Du tuller vel. Viking gore-tex sko er da ikke klumpete. Jeg syns de er mye bedre enn Ecco sine for jenta mi ble kald på bena i de men ikke i Viking skoene.
Anonym
20:38 28.08.2008
JO, klumpete helt bokstavelig selvfølgelig. Mer som en stor stor fotvorte.
Anonym
20:46 28.08.2008
Jeg synes de suger. Big time! Har prøvd tre ulike modeller og blit like skuffet hver gang. De er for løse rundt leggen selv om man strammer borrelåsen godt og tar dermed inn vann så snart ungen vasser i dammen og så bruker de år og dag på å tørke igjen. Har prøvd ut 4 uliek ecco par og noen elefanten da de var, og forskjellen er rett og slett enorm. Ungene kan vasse i dammer i timesvis uten å bli så mye som fuktig på bena.
Alva***
20:48 28.08.2008
Min datter på 8 har hatt 5 sett med viking- er storfornøyd! alltid tørr og varm!
Elisa30 ♥har prins i magen♥
20:56 28.08.2008
jeg kjøpte ecco gortex til sønnen min på 2 i dag. De koster 649 kr, viking 499 tror jeg. Så litt dyrere men ecco er best og de er kjempelette for de små å springe rundt i
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem