Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
Jeg drømte jeg ble truffet av lynet, noen her som er flink med drømmetydning?
20:11 28.08.2008
Jeg drømte at jeg min samboer og vår datter gikk opp en lang bakke, vi lo og trallet sammen og lyttet på lyn og torden som var langt borte. Vi alle var fasinerte av synet og bråket :)
Men plutselig slo lynet ned i venstre foten min, det kom masse røyk fra foten min og jeg hadde fått et stort sår. Det virket ikke som om det var vondt for meg, for jeg gikk videre til vi kom til et hotell. Der møtte vi på min mor og mormor som sa jeg måtte komme meg til legen. Siden hjerte kunne blidd slådd ut av takt og såret på foten in måtte stelles.
Etter dette våknet jeg.
Noen som kan tyde denne drømmen for meg, har prøvd å lete på internett, men det eneste jeg finner er at hvis jeg drømmer jeg ser lyn så kan noen av mine største drømmer gå i oppfyllelse. Men lynet slo jo plutselig ned i meg. Tenker mye på denne drømmen, for den var så klar og tydelig.
Anonym
Sv: Jeg drømte jeg ble truffet av lynet, noen her som er flink med drømmetydning?
20:16 28.08.2008
Lightning:
A very positive omen implying a major stroke of good luck coming your way in the near future. Even if the lightning was accompanied by rain and thunder, it is still a positive omen, but positive events will be preceded by a period of anxiety.
Ville spilt lotto var jeg deg ;o)
Northernlights
Sv: Jeg drømte jeg ble truffet av lynet, noen her som er flink med drømmetydning?
20:22 28.08.2008
Jeg drømte forresten at jeg satt på et teppe og fløy med en tiara på hodet i en drøm. Jeg tok sats, og fløy som de gjør på persiske tepper i eventyrene, høyt og lavt! Hehe, var den snodigste drømmen jeg har drømt på lenge. Ganske morro å fly på teppe, om jeg må få sagt det...
Har lest det betyr at jeg frigjør meg fra ting som før har gjort meg bekymret. Og det kan kanskje stemme. Jeg er tryggere på meg selv enn på veldig lenge, selv om det ligger mye ukjent foran meg enda.
Northernlights
20:34 28.08.2008
Ja jeg leste også det betydde lykke hvis man så lyn i drømmen sin. Men jeg ble faktisk truffet, hehehe. Er det lykke det også?
Jeg sliter med drømmer, drømmer ekstremt mye og husker så og si alle mine drømmer jeg har om nettene. Er slitsomt. Er mange folk, streke farger og forskjellige plasser i mange av mine drømmer.
Hørtes fin ut drømmen din Nordlyset :p
Anonym
00:32 29.08.2008
Noen fler som kan hjelpe???
Anonym
10:33 29.08.2008
jeg drømte også at jeg ble truffet av lynet...eller det slo ned i huset, så det blinket blått i hele stua, og taket stod i lys lue. grøss...det var en skummel drøm... Lurer også på hva dette kan bety...
Anonym
13:11 29.08.2008
Hei HI! :)
det er nå kjekt å huske drømmene sine da, men kanskje det ikke er så bra at du drømmer så mye og så "stressende" som du gjør? Føler du deg uthvilt og opplagt på dagen da? Hvis ikke kan det hende at du ikke får nok REM-søvn?
Fra drømmetydning.com: "Lyn fra skyer er et tegn på hell. Ser du bare et lyn kommer du enten til å få en storartet idé, eller så vil alt du ønsker komme til å skje."
Anonym
15:36 29.08.2008
Nei føler meg ikke alltid uthvilt, mange ganger føles det som om jeg har sprunget marraton i hodet mitt i søvne, hehe. Skulle gjort alt for at jeg kunne drømme litt mindre gitt, hehe. Er mange detaljer i mine drømmer.
Nei, min samboer mente det ikke var så ille, hehe. Så vi gikk videre hoppende glad hele gjengen. Helt til min mor og mormor ville ha meg på sykehuset. Da ringte telefonen min, arg.... Skulle gjerne vite hva som skjedde videre......
HI
Anonym
12:30 29.08.2008
Jeg ville ha trodd at ulykken hadde rammet den lykkelige familien. At du er blitt såret. Hvordan reagerte mannen din?
Er det bare moren og mormoren din som er bekymret for at du er såret?
Hmmm?
Anonym
12:36 29.08.2008
Jeg har mange ganger drømt om T.Rex som vil spise meg huff for noen mareritt
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem