Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
Nå er jeg utrolig skuffet over mannen min...
20:06 28.08.2008
Han tisset laaangt utforbi do i morges (han skvatt da jeg kom inn), så da bommet han og det kom tiss på gulvet og veggen, en svær ekkel dam. Jeg sa at det kommer jeg ikke til å vaske opp. Han gjorde det ikke i dag morges, fordi han måtte skynde seg til jobb, og jeg bet meg i det. Tenkte at han skulle gjøre det når han kom fra jobb. Men han kom hjem, sov noen timer på sofaen, og så dro han til en kamerat. Jeg sendte melding at han ikke måtte glemme å vaske, men fikk til svar at jeg skulle gjøre det selv... Sikkert det at jeg er gravid og veldig hormonell, men dette fikk faktisk meg til å gråte.
Jeg kommer ikke til å vaske, men greier ikke å slutte å tenke på den ekle, klissete, uhygieniske dammen på badet vårt...
Noen som vil ha ham?
Anonym
Sv: Nå er jeg utrolig skuffet over mannen min...
20:15 28.08.2008
Hadde ALDRI vasket opp det der etter han, ikke faen. Må da være måte på, voksne mannen...
Banshee&Erica
20:16 28.08.2008
Gutter burde helt klart sitte når de tisser.
I tillegg er det jo de som ikke tørker snoppen når du har tisset heller. Fysj og føy!
Eller vasker hender. Uffa meg..
Tante Sofie.
Anonym
20:21 28.08.2008
Synes dere er like tåpelig begge to.
Hvis han hadde det så travelt (f,eks holdt å miste buss), så skjønner jeg at han ikke rakk det og da synes jeg du er litt dum som er å sta at du ikke vil vaske det ekle tisset.
Men samtidig skjønner jeg ikke at man har det så innmari travelt da..... Å tørke opp tiss burde man rekke......
Tørk tårene dine og vask opp tisset og be mannen din om å skjerpe seg og behandle deg bedre. Han får ikke lov å sende deg sånne sure meldinger. Barnslig!
Anonym
20:35 28.08.2008
Tørk opp tisset med papir og legg det på puta hans
Anonym
20:51 28.08.2008
æsj ja legg det på puta hehe. Min mann er en gris med stor G. Eks: Han har bilen hver dag til og fra jobb, det samler seg mye søppel (matpapir, tomflasker o annet rot) men han tar det ikke ut, når det går for lang tid så samler jeg alt søppelet i bilen og legger det på førersetet så han setter seg på det neste dag. Og f.eks når dungen av skitne boxere, sokker og andre skitne klær blir for stor på soverommet så kaster jeg de ut vinduet, så kan han plukke de opp utenfor og i skittentøykorgen!!
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem