Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
Jeg har lyst på sex bare dagene rundt egglösning. Aldri ellers. Er det bare meg som har det sånn?
20:01 28.08.2008
Men jeg stiller opp for mannen min et par ganger i uka. Det går helt fint, men jeg får ikke så mye ut av det selv. Han har prövd å få meg i gang, men det nytter liksom ikke. Vi har nesten gitt opp. Så nå gleder vi oss till egglösningen hver måned for da blir det fart på kona i huset. Men skulle önske det var annerledes. Er det fler som har det sånn, eller har noen råd å gi?
Anonym
Sv: Jeg har lyst på sex bare dagene rundt egglösning. Aldri ellers. Er det bare meg som har det sånn?
20:06 28.08.2008
Haha... Slik er jeg også. Blir mongiskåt akkurat når jeg har eggløsning. Det slår ALDRI feil... Men har ikke noen gode tips å komme med, desverre.
Anonym
Sv: Jeg har lyst på sex bare dagene rundt egglösning. Aldri ellers. Er det bare meg som har det sånn?
20:07 28.08.2008
Jeg har det også sånn.
Anonym
20:11 28.08.2008
Takk. Det er godt å vite at vi er flere. Vi er kanskje helt normale? :)
HI
Anonym
23:15 28.08.2008
Går du på noen medisiner som senker sexlysten din, har du sjekket dette?
Ellers er det jo helt normalt at sexlysten stiger rundt el, da stiger østrogenet og dette hormonet fremmer sexlysten, det er jo da vi skal befruktes hvis vi ser det fra naturens side...he he....
lailaelin er blitt høygravid:)
08:12 29.08.2008
hehe,
Sluttet på pillen og merket en klar økning i lysten etter noen uker. Reagerte faktisk på det, og nå er jeg gravid hihi
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem