Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Småtroll 2-3 år

Hva vil 3 år gamle jenter ha å leke med?? (fortvilet far)
 19:50 28.08.2008
Hun begynner å gi uttrykk for at hun er jente og vil leke med jenteting...men jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til henne og hva jenter i denne alderen leker med eller ser på tv/dvd...... Hun sier prinsesser og rosa men det hjelper ikke en håpløs pappa.....
Kan dere hjelpe meg?
Anonym
Sv: Hva vil 3 år gamle jenter ha å leke med?? (fortvilet far)
 19:54 28.08.2008
Min 3 år gamle datter leker med dukker og dukkevogn. Hun liker å mate dukken og triller rundt i leiligheten. Snakker og duller med den. Nå skal det sies at hun er usedvanlig omtenksom og flink med små babyer. Dette er ihvertfall hennes favorittleke.

Ellers liker hun å male og tegne.
sullemor
 20:02 28.08.2008
Hehe... ta henne med på en leketøysbutikk, så finner dere nok ut av det. Husker dattera til ett vennepar av oss, hun er 4 år da, men hun fant den dyreste dukka i hele butikken, 1000 spenn. Hehe... Men hun fikk den ikke da, var litt i overkant. Men jeg lo godt :P
Anonym
 20:54 28.08.2008
dukker, lekemat og leke kjøkken, dukkevogn osv..

kan du ikke ha henne med i lekebutikken da?hun vet nok hva hun vil ha
Anonym
 21:07 28.08.2008
Utkledningstøy, rosa prinsessekjole, tiara, vesker,
Anonym
 21:29 28.08.2008
Her går det på maling og tegning for tiden..
Anonym
 23:03 28.08.2008
Her har vi teselskap så det holder=) Med rosa prinsessekopper, haha=) Ellers har vi dukker og vogn ja, og litt klær til å ha av og på! (det har kanskje litt med at vi har baby i huset også) Ellers perler vi mye og tegner/maler. Ja og så har vi et dukkehus (mummihus) som alle ungene i gata vår leker med når de er her, både guttene og jentene, så det var en kjempesuksess!
*snuppa*
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------