Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Anonymforum

Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
Muffins-deig i kakeform? Noen som har prøvd?
 19:38 28.08.2008
Har en super oppskrift på brownie-muffins,men har lyst på ei browniekake,så lurer på om jeg kan bruke akkurat samme deigen i ei kakeform? Noen som har prøvd? Er det mye forskjell på steketid og temperatur da?

skal ha gjester,så derfor hadde jeg ikke så lyst å eksperimentere med ny oppskrift,eller teste ut muffins i kakeform,ifall det ikke blir bra.

Anyone?
Anonym
Sv: Muffins-deig i kakeform? Noen som har prøvd?
 19:58 28.08.2008
Jeg lagde blåbærmuffinskake istdenfor muffins, brukte da bare en sånn pose man fyller på vann med.

Kaken ble i alle fall veldig god, bedre enn muffinsene faktisk. Måtte steke den litt lengre ja, bare sjekket den med stikkepinne med jevne mellomrom.
Trollmor og trollungen
 20:03 28.08.2008
Hmmm,da tester jeg bare. Evt. får jeg bare bake enda ei ladning om det går skeis!

Takk for svar:-)
Anonym
 21:39 28.08.2008
Den må steke lenger, og når jeg lager blåbær muffins - kake, kan den få en litt merkelig konsistens.. Litt fuktig liksom.

Men funker stort sett alltid, og smaker godt!
blir jeg snart mamma? - 9 mnd
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------