Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Anonymforum

Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
Inspirert: Hva syns dere om å posere i vi menn som nygravert da?
 19:28 28.08.2008
Ei jeg kjenner gjorde det! Akkurat blitt gravid og var i vi menn bla uten truse på ett bilde. Hun syns det var ekstra kult at hun var gravid. Jeg sa det ikke til hun men syns det var ganske ekkelt egentlig. Vi har ikke kontakt lenger da. Ludderaktig syns jeg. Hva syns dere?
Anonym
Sv: Inspirert: Hva syns dere om å posere i vi menn som nygravert da?
 19:49 28.08.2008
Tramp...Hva syntes mannen hennes om detter her da?! god tok han det sånn helt uten videre og når hun attpå til var nygravert herregud så respektløst..
Anonym
 19:50 28.08.2008
kunne godt gjort det samme, men med truse på, evt vinkler som ikke viste noen brystvorter el mus
Anonym
 19:54 28.08.2008
Med eller uten truse, gravid eller ikke... Trist uansett, at kvinner frivillig lar seg avbilde, for å være runkeobjekt for hvem-som-helst.
Men er man blakk og desperat, er det vel fort gjort. Alle har vel sine grunner. Men trist...
Anonym
 20:12 28.08.2008
det er det mest harrye jeg har hørt om tror jeg..tenker ungen blir stolt av mora si ja...fy faen
Anonym
 20:43 28.08.2008
Nygravert? Betyr det akkurat blitt gravid?
Anonym
 20:44 28.08.2008
Synes ikke det er noen forskjell på å posere der gravid i forhold til ikke-gravid.
Småsporvinj gjeng på tryne
 20:48 28.08.2008
Kan like godt legge seg ned på gata, spre bena og skrive stort skilt: SE HER. kom å knull meg!!!
Anonym
 21:53 28.08.2008
Du siste er jallefall misunnelig. Eller så en det noe aent galt med deg.
Anonym
 21:59 28.08.2008
bare fordi jeg mener at det er samme greia. du er jo ute etter å vise deg frem!! jeg er ihvertfall ikke misunnelig på det du. trenger ikke vise frem kroppen min for å være stolt over den.... trenger bare å vise den frem til en som betyr mest for meg. trenger ikke å vise den fram i blad for å få andre sine meninger.
Anonym
 23:56 28.08.2008
Trenger ikke være noe galt bare fordi man ikke synes det er så classy å stille i vi menn da babygullz.
Anonym
 21:57 28.08.2008
Ja, for nakenbilder er jo såååååååå fælt. Gidameg!!

Herregud, skjerpings da, er jo ikke akkurat kom-å-vis-meg-fitta-di bilder de har i Vi menn heller.
June&<3Ellen<3
 22:02 28.08.2008
Like harry som å bruke uttrykke t"nygravert".
OsloMor
 22:03 28.08.2008
naken bilder i seg selv er ikke noe galt. men trenger mann å vise de i et blad da? man er jo ute etter oppmerksomhet. så det har samme effekt... like horete
Anonym
 22:17 28.08.2008
Om hun var gravid eller ikke, har ingenting med hva jeg mener om å posere i Vi Menn.
Anonym
 22:23 28.08.2008
22:15-Har Babygullz vært i vi menn?Fakta?
Anonym
 22:52 28.08.2008
Er det sant? Har du link til det?
Anonym
 23:43 28.08.2008
Nei skjønner at du ikke vil legge ut navnet. Men kanskje hun kan legge ut link til det selv. Hun virker veeldig fornøyd med seg selv da.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------