Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
Er dette veldig rare tanker?
19:19 28.08.2008
Jeg har blitt singel for ikke så lenge siden.... neste helg har jeg barnefri. Har så lyst til å gå ut og finne meg noen å litt gøy med! trenger ikke ha sex, heller ikke den rette for resten av livet, men ett eller annet... er det sært? eller er det naturlig at man tenker litt sånn når man blir alene?
Anonym
Sv: Er dette veldig rare tanker?
19:35 28.08.2008
Go for it.
Jeg hadde det akkurat på samme måte. Jeg stasjet meg opp den første helgen jeg hadde barnefri, fikset meg skikkelig. Barberte meg nedentil og alle andre plasser en skal barebere seg, slik at jeg følte meg skikkelig fresh. Så gikk jeg ut og drakk med gode venner, og venners venner. Var i storform, og fikset selvtillitten med en god vin. Smilte og koste meg!! Sjarmerte gutter i senk..
Jammen møtte jeg ikke faren til barnet i magen min også den kvelden, gett. ;)
Det er fremdeles den beste kvelden i mitt liv!! Angrer ikke at jeg gikk ut med skitne tanker.. Det virket!
Anonym
19:37 28.08.2008
Hehe, høres bra ut! Da får jeg prøve å kopiere kvelden din ;)
Anonym
19:39 28.08.2008
Høres bra ut. Jeg ønsker deg LYKKE TIL!! Kos sokkene av deg, bokstavelig talt.. Hehe.. :)
Jeg skulle gjerne levd den kvelden om igjen og om igjen :D
Anonym
19:42 28.08.2008
Nei kom deg ut på byen! Har selv vært i din situasjon, og det var så gøy å flørte og få litt oppmerksomhet uten at det nødvendigvis skal bli noe mer
Anonym
19:52 28.08.2008
Det er det jeg tenker også! :) også ligger det kanskje en bitteliten tanke bak om å glemme eksen... kan jo aldri glemme ham, men kan være ok om det fins noen andre i verden som syns jeg er attraktiv!
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem