Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Anonymforum

Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
Prøve å øke blodtrykk?
 18:43 28.08.2008
Har et lite dilemma. Blodtrykket mitt er så lavt at jeg er svimmel og svimer mye av. Sliter med å holde meg i gang hele dagen. Undertrykket ligger på ca 50. Derfor tenker jeg på å spise lakris så det øker litt. Men samtidig tenker jeg på at jeg slet med høyt blodtrykk i sist svangerskap, det høye blodtrykket førte til at hjertet sviktet, og jeg nesten døde. Derfor er jeg i tvil.

Tror dere det innebærer en risiko for resten av svangerskapet om jeg øker blodtrykket litt nå? Sist gang jeg var gravid, hadde jeg dilla på salt lakris...

Grr... vet det er teit, men hva ville du gjort?
Anonym
Sv: Prøve å øke blodtrykk?
 20:43 28.08.2008
Drikk masse rent vann. Det er det aller beste for å få blodtrykket opp...
Høyt blodtrykk skyldes ikke at du drikker for mye vann.. .Det er andre ting som fører til høyt blodtrykk.. Vann er bare sunt, uansett:)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------