Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Anonymforum

Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
Sko til de små
 18:32 28.08.2008
Mini her er 10 mnd og akkurat begynt å gå med gåbilen (går ikke selv). Hørt at det er lurt at de begynner med sko før de kan gå ordentlig, sånn at de blir vant med det? Hvilke sko vil dere da anbefale?
Anonym
Sv: Sko til de små
 18:39 28.08.2008
Vil anbefale at du går til en skobutikk, der de måler benet, og finner noen gode sko, som passer foten. :)

Anonym
 18:43 28.08.2008
Ja, tenkte det :) men tenkte å få noen tips her først, så vet jeg hva slags butikker jeg skal gå i og hvilke merker jeg skal se etter ;)
Anonym
 18:57 28.08.2008
De skal helst ikke gå med sko før de kan gå, de skal lære å gå uten sko eller tøfler. I så fall må sålen være myk. Til utebruk kan dere jo bruke sko litt, så se på førstegangssko på www.eurosko.no og www.skoringen.no Skofus, Ecco, Kangaroo og Ponny er gode sko for barn. For all del ikke kjøpt for små sko, få butikken til å måle foten og følg med hver annen uke at skoen passer. Det merker man nemlig ikke fordi foten lett kommer nedi en altfor trang sko, barnet vil heller ikke klage da føttene deres er så myke at det ikke gjør vondt. Det er ikke uvanlig at de vokser 3-5 størrelser fra de får sine første sko til de er rundt 2 år.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------