Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
Hvilket yrke ville dere valgt og hvorfor?
18:09 28.08.2008
Skal endelig begynne på siste året mitt, etter ti års pause. Står mellom helsefagarbeider(hjelpepleier) og barne og ungdomsarbeider. Hva hadde du som sagt valgt, og hvorfor?
Anonym
Sv: Hvilket yrke ville dere valgt og hvorfor?
20:13 28.08.2008
dytt
Anonym
20:34 28.08.2008
Jeg skal utdanne meg som barne- og ungdomsarbeider nå, er i lære.
Permisjon nå da selvfølgelig ;)
Men jo, jeg synes er veldig morsomt å jobbe med barn bare, det er hele grunnen. Jeg elsker å være sammen med de, leke med de, snakke med de om ting osv. Det er veldig mye humor også, for de sier jo mye rart ;)
I barnehage får man jo mye frisk luft også ;)
MEN, kunne jeg valgt, så hadde jeg valgt å bli DELFIN-TRENER faktisk!
Haha, sprøtt, men det ser SÅ utrolig kult ut!
Lukkelukken
20:57 28.08.2008
Helsefagarbeider! Har mange jobbmuligheter! Ikke minst mye forskjellig.
Anonym
21:08 28.08.2008
Hei! går helse&sosial vg2. helsefagarb. hvis jeg går to år som lærling etter dette året så er jeg ferdig utdannet helsefagarb. Vet ikke om jeg skal gjøre det eller om jeg skal gå almenn påbygging- også høyskole etter det.. Men ville nok heller tatt helsefagarbeider framfor barne og ungdoms arb. Som nevnt over her så har de flere jobbmuligheter. Du kan jobbe på sykehjem, hjemmesykepleien, innenfor pu, og i noen tilfeller psykiatrien. Men for all del sikkert givende å jobbe i barnehage og sfo som barne&ungdomsarb også, for den som er interessert i det. jeg hadde bare ikke holdt ut:)
Anonym
23:18 28.08.2008
Hadde det gått an, ville jeg vært lege, veterinær og sykepleier, alt på en gang...men nei....jeg blir nok ingen av delene.
lailaelin er blitt høygravid:)
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem