Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Assistert befruktning

IVF står for In Vitro Fertilisering. På norsk kalles det ofte prøverørsbefruktning. Her kan dere som må ha litt hjelp av legevitenskapen for å bli gravid diskutere, men også dere som har fått barn med slik hjelp kan komme i kontakt med hverandre her.
Nå ruger jeg også
 17:29 28.08.2008
Satt inn to 3-delte egg. Ingen på frys denne gangen heller. Er så skuffa, tok ut 13 egg og dette er alt som kom ut av det. Har ingen særlige forhåpninger og det er kanskje like greit. Er ikke sikker på om ekteskapet mitt overlever dette her heller. SUKK!
Raspberry
Sv: Nå ruger jeg også
 18:53 28.08.2008
Hei Raspberry:-)

Gratulerer som ruger:-) Håper dette går veldig bra for deg, men vet hvordan du føler. Jeg skal forhåpentligvis sette inn egg i morra hvis de klarer seg og deler seg til da. Er veldig skeptisk til om dette går bra for oss og er allerede forberedt på ny runde før jul. Men vi kan være heldige:-))))

Synes du og mannen skal gjøre noe koselig sammen. Inviter han ut på date eller noe sånn. Middag og kino er jo koselig. Er tøff prosess for begge to dette. En takler jo hele greia på vidt forskjellige måter. Er viktig å være tålmodige med hverandre.

Ikke glem å være kjærester oppi alt. Lykke til og kos deg som ruger:-)))
Pysekatten:-)
Sv: Nå ruger jeg også
 18:59 28.08.2008
Lykke til som ruger :-)

Jeg håper dere kommer dere over kneiken..Det tar på alle og enhver dette her!!!
ikø29
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------