Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Anonymforum

Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
God på sminke?? Øyeskyggetrøbbel!!
 17:15 28.08.2008
...Alltså, jeg er ikke den som bruker mest sminke, og som regel er det bare den samme lyse beige jeg har på hver gang og da har jeg kun skygge på selve lokket på øyet, ikke på oppsiden om dere forstår...

I dag fikk jeg øyeskygge i en gave, det var fire farger, Hvit-veldig lys rosalilla-og to mørktoner med lilla i...
Er det meningen alle fargene skal brukes?? Skal fargene overlappe hverandre på noe vis??

Kan noen forklare hvordan og hvor, så godt det lar seg gjøre da.., hvordan det skal på??
Himmel for et tåpelig spørsmål, ser det nå:) Hadde jo vert fint om en eller annen kunne svare meg..
Anonym
Sv: God på sminke?? Øyeskyggetrøbbel!!
 17:21 28.08.2008
Det er fint å ha en lysere farge under og ta en mørkere på halve øyelokket. Gjør det du syns blir finest... trenger ikke være noe fasit på det!;)
Anonym
 17:25 28.08.2008
på kk.no er det mange bra sminketips:)
tante grusom
 19:26 28.08.2008
Med mindre man er veldig god holder det å bruke to og to farger.
Er det fire farger så er som regel de som passer best sammen ved siden av hverandre, men det er ikke noe du må følge slavisk.
Ta en lys på hele øyelokket og en mørkere over den nederste delen. Vanskelig å forklare her hvor høyt opp du bør legge den mørke, men som regel sier det seg selv n¨år du prøver.
Øv deg et par ganger så blir det nok så bra atte :o)
Anonym
 20:02 28.08.2008
Tja, ta en nøytral farge på hele øyet opp til øyebenet. Ta en mørkere farge langs globalinjen (Der øyeeplet stopper og det er et søkk i øyelokket ditt) og i utkanten av øyet. Jevn godt ut og bland godt om du drister deg til to forskjellige farger. Bruk den aller lyseste av fargene som en highligther oppe på øyebenet, helt inntil brynet ditt. Vær sikker på at du har nappet bort småhår da de syens utrolig godt om man ikke har gjort det. Dus det ut med den nøytrale fargen slik at alle overganger er myke.

(S)TinkerBelle <3
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------