Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Anonymforum

Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
første mann til mølla- barnehage
 17:00 28.08.2008
stemmer det at det er førstemann til mølla?
barnet mitt er 2.5 mnd, og jeg vil ha d i barnehage fom aug'09.. er jeg sent ute med søknad?
Anonym
Sv: første mann til mølla- barnehage
 17:38 28.08.2008
Nei.
Og om du ikke skal ha ungen din i barnehage før august 09 trenger du ikke søke før neste år. Fristen for hovedopptakte 09 er ikke før 1. mars 09.
Anonym
 17:40 28.08.2008
Om du bor i Oslo, så ja. Opptaksreglene varierer fra kommune til kommune.
->>-
 17:42 28.08.2008
I Bergen stemmer det at det er førstemann til mølla på en måte. Her er det bare å søke med en gang du har fått personnr.
tosøtesmå-enrødogenblå
 17:52 28.08.2008
Kjenner du en privat barnehageeier, kan det lønne seg å søke direkte gjennom kommunens sider, dersom bhg er med på samordna opptak, for så å sende kopi til bhg's eier. Så ringer du og spør om ditt barn passer inn i gruppa på det aktuelle tidspunket!Det er til syvende og sist barnehagen som bestemmer- ikke kommunen.
Anonym
 20:12 28.08.2008
Det er jo felles opptak i de fleste kommuner, og da blir ikke barnehageplasser fordelt etter "trynefaktor!"
Anonym
 20:59 28.08.2008
Er det et Oslo-barn, så søk med en gang. Du kan evnt endre ønske før 1. mars 09. Det viktige er å komme med på listen nå i første omgang. Vår sønn har stått på venteliste siden 01.01.07, men ennå ikke fått plass.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------