Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
Helt ærlig, jenter... har dere noensinne brukt utseendet deres for å oppnå noe?
15:07 28.08.2008
Det har jeg gjort flere ganger. Har fått toppkarakterer ved eksamen, uten særskilt kompetanse i faget, ved kjøp av dyre varer (hvitevarer, bil etc), og når jeg har blitt stoppet i kontroll osv.
Er forbausende lett å vippe en mann av pinnen bare ved å smile søtt. Damer derimot, der får jeg ingen cred.
Anonym
Sv: Helt ærlig, jenter... har dere noensinne brukt utseendet deres for å oppnå noe?
15:10 28.08.2008
He, he!
Ja, da, menn er utrolig tussete når de ser pene damer. Kan komme fra nesten hvasomhelst. Venninna mi slapp trafikkbot fordi hun gjorde seg dum og deilig.
Anonym
Sv: Helt ærlig, jenter... har dere noensinne brukt utseendet deres for å oppnå noe?
15:11 28.08.2008
Tja...jeg brukte det vel får å kapre mannen min;)))
jordbær mathilda
15:20 28.08.2008
Nei.
Anonym
15:26 28.08.2008
mange mange ganger..
For det meste overfor kamerater, spesielt en.
Og, jeg er ikke stolt av det, men overfor en x som fremdeles forguder meg, 4 år etter.. Var jeg som gikk.
Tror han begynner å bli litt mer herda nå, men kan fremdeles sno han rundt lillefingeren - noe jeg sjelden gjør nå.
Anonym
15:27 28.08.2008
Hva slags useriøs skole har du gått på HI? Det hadde aldri skjedd på min skole.
Anonym
15:29 28.08.2008
Hehe, har vel prøvd uten hell.... Som samboeren min sier, er jeg ikke veldig sexy, søt eller sjarmerende.
Er normal pen/ søt altså (og vet samboeren min synes jeg er pen også), men er altfor klønete/ prippen til å sjarmere folk i senk. Har for eksempel venninner som har hatt meg på flørtekurs men begge måtte gi opp;-)
Trollmor og trollungen
15:35 28.08.2008
Gud så teit, ser du koss mangen kvinnfolk er, hvis dere ikke har noe annet enn utseende med dere, så syns eg faktisk synd på dere....
Anonym
15:57 28.08.2008
av og til. når jeg er ute på byn.
får mannfolk til å kjøpe drinker til meg så sparer jeg mine penger på andre ting=)
+ at når andre spanderer drikke på meg så slipper jeg å dra kortet og da slipper bartenderne å se at jeg er under 20....
Anonym
16:14 28.08.2008
Kom deg heller hjem og ta deg av ungen din, siden du ikke er gammel nok til å kjøpe eller drikke drinker! Prakteksemplar av ung mor, du altså!
Anonym
16:24 28.08.2008
hva skulle egentlig den der bety?
selv om jeg er ung så får jeg vel for faen lov å dra ut med venner uansett hvor det er.
er da vel ikke MIN feil at vaktene er slappe påleg sjekking.
og jeg tar meg avungen min.
jeg er ikke ute hver dag vettu.
jeg har en jobb også.
jeg har fri annenhver helg fra jobb og da er kanskje ute en lørdag.
og heller ikke vær gang jeg har fri.
før du lirer av deg med slike kommentarer så tenk litt over hva du har tenkt å skrive FØR du skriver det.
Anonym
17:14 28.08.2008
Nei
Eneste må vel være mannen min;p
Anonym
18:17 28.08.2008
Med DEN reaksjonen tviler jeg ikke på at den krasse kommentaren til deg, ikke hadde noe i seg
Anonym
20:22 28.08.2008
Jeg skrev nøyaktig det jeg mente, og har ikke behov for å tenke ytterligere over det. Innlegget ditt oser av umodenhet og får meg til å svare etter slik jeg oppfatter deg. Verken mer eller mindre! Om du ikke tåler det, traff vel spikeren hodet, antar jeg. Folk som ikke kjenner seg igjen i en karakteristikk fra fremmede/ukjente mennesker, pleier vanligvis ikke å noe forklaringsbehov...
Anonym
20:26 28.08.2008
Ja, ofte ;-) Synes ikke selv jeg er så veldig vakker at det gjør noe, men merker at jeg ofte klarer å oppnå fordeler om jeg vil, så jeg må ærlig innrømme at jeg prøver å finne mannlige selgere fremfor kvinnelige når vi skal kjøpe dyre ting.
Alva***
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem