Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
Hvorfor er det bare fete damer som skaffer seg menn med asyl/innvandrerbakgrunn?
21:08 27.08.2008
Skulle de mot formodning være tynne, så er de mest sannsynlig alkiser eller sliter med andre plager!!
Anonym
Sv: Hvorfor er det bare fete damer som skaffer seg menn med asyl/innvandrerbakgrunn?
21:13 27.08.2008
fordi de ikke får noen andre da vell!eller så tenner de på invandrere
Anonym
Sv: Hvorfor er det bare fete damer som skaffer seg menn med asyl/innvandrerbakgrunn?
21:18 27.08.2008
Det er fordi disse mennene foretrekker feite damer, så de tynne får ikke prøvd seg en gang.
Anonym
21:24 27.08.2008
Det er vel fordi innvandrere er frigjorte og mye mere overbærende enn nordmenn, og ikke så innhulte i sjela at de bare går etter det ytre.
Anonym
21:29 27.08.2008
Det er fordi i mange kulturer står overvekt for velstand. I tillegg slipper han å bekymre seg for å bare få bønnespirer til middag, og ha en kone som bruker altfor mye tid å studere antall ribbein i speilet.
Anonym
21:29 27.08.2008
Fordi innvandrer menn elsker feite damer
Anonym
21:41 27.08.2008
Fordi feite damer også fortjener kjærlighet.
Kjenner forøvrig mange norske menn med grepa tjukke og snille kjerringer!
Anonym
22:20 27.08.2008
Tipper det er fordi når de grepa kjærringene har fått klørne i en mann, så starter de med trøstespsing og latskap med hotel cæsar osv:-)
Anonym
22:40 27.08.2008
desperate høner må ta det de får:-)
Anonym
22:50 27.08.2008
Jeg er en frodig kvinne, og har en hærlig blond trønder med blå øyner til mann! :)
Anonym
22:53 27.08.2008
HI sa ikke at alle fete damer har menn med innvandrerbakgrunn...
KOzy K og Nikolai
22:56 27.08.2008
Jasså??? mener du at trøndere er innvandrere?? HÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ??
Anonym
23:00 27.08.2008
dem liker bollemus....
alice goes nuts in wonderland
10:28 28.08.2008
Trønderne eller de med asyl/innvandrerbakgrunn alice?? *flirer*
Banshee&Erica
20:35 28.08.2008
De liker bollemus... heter det eventyrallis
Anonym
23:45 27.08.2008
Runde damer er herlige! Jeg kjenner mange blide, runde damer. Og jeg forstår dem godt. De er ofte mere gjestfri og trygge på seg selv enn stankelbeina er.
Innvandrere vil jo ha ei god kone. Ikke noe ustødig festestankelbein.
Anonym
23:57 27.08.2008
Feite fine fruer får fineste fyrene!
Finere fruer får folk fra fine fantastiske feriesteder.
Anonym
01:34 28.08.2008
Fordi de ikke får seg noe annet
Anonym
01:35 28.08.2008
dET VAR ET BARNSLIG SVAR.
Anonym
01:44 28.08.2008
JEPP,MEN ET SANT SVAR;-)
Anonym
01:51 28.08.2008
Jeg ække feit as, så beklager å måtte skuffe deg på den teorien :-) Har forsåvidt ingen andre plager heller.. Litt vondt i foten, men ellers er alt tipp topp! Alkis er jeg heller ikke :-)
Og jeg får meg mye annet, ikke bare mørke menn som banker på døra mi :-)
Jeg har aldri rota meg borti en asylsøker da, hehehe! Og de jeg har rota meg borti er født og oppvokst i Norge. Så det såååå!
Mami21&Umulius
01:52 28.08.2008
Tull og tøys.
De er bare mere fargerik og tolerante enn innbilske norske menn som skiller seg etter å ha vært utro med den skranglete nabokjerringa eller sekretæren på jobben.
Bedre å være feit og ha en trofast utenlandsk mann, enn tynn og pen med en utro norsk mann.
Anonym
02:49 28.08.2008
Fordi de mannfolka ikke er så trangsynte som norske menn vel :) Mannen min er greker/israeler og utrolig sexy, romantisk, forståelsesfull, øm, hjelpsom, svigermors drøm +++, ville ikke bytta han ut mot en norske bare for "folkesnakkets" skyld! Mange av venninene mine sier jeg er dritheldig som har en sånn god og snill mann...Har aldri hatt en så flott og kjærlig fyr før... Verdens lykkeligste og ferdig med norske menn ;) Men så fint at alle har forskjellig smak da... Om jeg er feit eller ikke spiller ingen rolle for han, og JO jeg kan va meg en nordmann eller fler, om jeg hadde VILLET det :)
Uventet spire <3
03:27 28.08.2008
Mannen min er utlending, men jeg er ikke "feit". Derimot har han litt for mye av det gode rundt midjen.
;)
Han er absolutt ikke noe fruktfat. Hadde aldri blitt stoppet av talentjegere eller head hunters ute etter kropp og utseende. Men hva er det som betyr mest: Innsiden eller utsiden?
Dessuten har jeg sett mange bli penere etterhvert som de blir eldre, av de som ikke er så fine til å begynne med. Mens mange pene folk ramler sammen utseendemessig ettersom årene kommer og setter sine spor.
Anonym
10:23 28.08.2008
man ser oftest stygge, tafatte, bleke, ustelte eldre mannfolk med vakre små unge utenlandske berter og...... Sånne som ikke får dame i norge..Da drar de ut å tar de med hit....
Anonym
10:30 28.08.2008
Det er ikke bare fete damer som skaffer seg menn med innvandrerbakgrunn, det er bare du HI som er unormalt opptatt av fedme og/ eller innvandrere, og derfor kanskje legger bedre merke til de fete med innvandrermenn. De som skaffer seg menn med innvandrerbakgrunn er langt mindre fordomsfulle enn deg, hva de enn veier. Virker ikke spesielt hyggelig og intelligent du HI, men provosere, det kan du.
Og i tilfelle du lurer: jeg er tynn og har en blek norskættet mann.
Anonym
18:06 28.08.2008
dytt
Anonym
20:31 28.08.2008
HI er helt sikkert sjalu på ei venninne med litt for mange kilo med DEN fine typemannen.
;-)
Anonym
21:07 28.08.2008
For mange utenlandske er det status å være fet pga at det viser at man har penger til mat... Så de er mere attraktive i dem sine øyne..
... <3 ...
21:22 28.08.2008
Hva feiler det folk her inne. GET A LIFE.
Anonym
21:29 28.08.2008
Jeg vet om mange slanke, flotte damer som er sammen med flotte menn med innvandrer bakgrunn.
Jeg vet også om mange feite norske damer med norske menn.
Eller mange tynne, stygge i ansiktet norske damer som er sammen med norske menn.
Jeg vet også om mange smekre slanke damer med norske menn.
Og noen feite med menn med innvandrer bakgrunn,
Det ække hold i teorien din, bare du som er trangsynt.
Anonym
23:46 28.08.2008
gift med en utenlansk og er langt ifra feit, og har heller ingen andre problemer..
get a life, og virkelig skjerp dere
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem