Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Assistert befruktning

IVF står for In Vitro Fertilisering. På norsk kalles det ofte prøverørsbefruktning. Her kan dere som må ha litt hjelp av legevitenskapen for å bli gravid diskutere, men også dere som har fått barn med slik hjelp kan komme i kontakt med hverandre her.
Noen her som har lykkes med fryseforsøk ? :o)
 20:00 27.08.2008
Syns eg leser om så mange der eggene ikkje overlever opptiningen..
Er det og dårligere sjangse for å bli gravid ?
Kjenner eg begynner å bli litt engstelig..
Kunne bare ønske det snart ble mandag, og får vite om egget / eggene overlever.. *nervepirrende*

Kjekt å få noen positive historier og :o)
*Silje* - vil bli mamma
Sv: Noen her som har lykkes med fryseforsøk ? :o)
 20:11 27.08.2008
hei
eg har blitt gravid på første frys i stimulert syklus. satte inn 2 egg, og er gravid i 24 uke med ei lita jente. Så det er håp. Ikkje gi opp. Lykke til :-)
christinajentå m/ termin 22.12
 21:13 27.08.2008
Jeg skal nordover på tirsdagen å sette inn mitt første fryse egg.. ( så lenge det overleve tiningen )
Positive tanker har jeg :)

Synd det også er godt å høre om andre som har hatt frysforsøk å lyktes....

*dytter videre på denne* ( trenger gjerne flere )
♥Spirit♥
 21:17 27.08.2008
Jeg ble gravid etter fryseforsøk. Satte inn to egg. Det var det jeg hadde på frys, og begge overlevde. Jeg mistet desverre den spira, men det har ikke noe med at det var fryseegg. (Er gravid igjen nå etter forsøk nr.2)

Lykke til!
74skytte
 20:22 28.08.2008
Hei! Er gravid uke 14 etter frys forsøk. Satte inn to embryo men bare ett overlevde, men det er jo mer enn nok! Lykke til. Krysser fingerne for deg:)
elisa74
 21:23 28.08.2008
Hei! Har ei lita jente som er resultatet av et fryseforsøk. Hadde tre egg på frys og alle overlevde opptining. Ved 1. forsøk ble det satt inn to egg, med negativt resultat. Ved 2. forsøk satt spira .-)

Lykke til!!!
Maisen65
 22:14 28.08.2008
Hei!

Jeg ble gravid på første fryseforsøk. Satte inn 1 egg og nå har jeg en nydelig og aktiv 1 åring! Jeg har 6 flere egg på frys, og planen var å begynne på ny kur nå i august, og prøve å sette inn igjen...Men....i denne stund sitter jeg høygravid igjen, med termin om en uke...Da snuppa var 6 mnd ble jeg naturlig gravid! Et utrolig sjokk siden vi hadde strevd i 5 år på å bli gravide før vi tok prøverør...Så: Alt er mulig, gitt!! Ikke gi opp håp, og lykke lykke til!!!!!!!!!!!!!!!

ps...Om du ikke lykkes på første, så kjenner jeg de som lyktes på andre fryseforsøk osv. Absolutt mulig! Jeg ble ikke gravid da de satte inn ferskt for å si det sånn :)

Sitronelle
 11:31 29.08.2008
Åååå, det er så godt å høre sånn historier:)
Tuuuusen takk :)
*Silje* - vil bli mamma
 12:09 29.08.2008
jeg hadde mitt første fryse forsøk nå og er gravid.
håper på 2
 13:56 29.08.2008
Sååå bra :o)
Gratulerer så mye, håper på 2 :)
Gleder meg sånn til å bli ruger no. Du fikk inn 2 egg du, sant ?
Spennende å se om det blir 2 på deg..:o)
Eg får bar einn 1 egg, men håper det klamrer seg fast..
Lykke til i svangerskapet.. Håper eg snart kommer etter....

Klem
*Silje* - vil bli mamma
 16:30 29.08.2008
Jo da, det har jeg. Etter 6 år med prøving og 3 ordinære forsøk fikk vi egg på frys og det var det som funka. Sitter her med en 6 ukers guttebaby som tydligvis tålte opptining, svangerskap og fødsel!

Jeg har stor tro på fryseforsøk.
krysser fingre og tær!
 20:53 31.08.2008
Hei!
Hadde 8 egg på frys etter 2 forsøk som endte med ei jente i 2005. Er nå gravid i uke 34 etter fryseforsøk. Tok kun opp 1 egg og det klaffet på første forsøk. Så det er håp :-)
LYKKE TIL
9685
 21:21 31.08.2008
Jeg har hatt 6vanlige forsøk hvor jeg ikke har blitt gravid. Hadde nå et fryseforsøk hvor 2 egg ble fryst ned. 1 to-delt og 1 fire-delt. De overlevde opptining og jeg er nå gravid! Dette har jeg ventet på i 4og et halvt år!!! Om eggene overlever opptining, er de jo av bra kvalitet sa Hausken!
Det er masse håp! Lykke til!
Brumm
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------