Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Assistert befruktning

IVF står for In Vitro Fertilisering. På norsk kalles det ofte prøverørsbefruktning. Her kan dere som må ha litt hjelp av legevitenskapen for å bli gravid diskutere, men også dere som har fått barn med slik hjelp kan komme i kontakt med hverandre her.
Da er jeg ruger igjen, på et 8-delt egg:)
 12:47 27.08.2008
Av de 6 egga vi hadde på frys måtte de tine opp alle, og endte opp med et 8-delt egg. De andre var det vist mye fryseskader på.

Så da er det offesielt siste forsøket i porsgrunn på meg, krysser alt for å klare det nå!
Hadde et håp om at to egg overlevde til å sette inn sånn som alle andre forsøka, men ett er da bedre enn ingen:)

Noen andre som har blitt rugere i dag?
ninen84
Sv: Da er jeg ruger igjen, på et 8-delt egg:)
 13:02 27.08.2008
gratulerer og lykke til..8 delt er vel veldig bra..krysser fingrene for deg..jeg begynner på 1 forsøk i dag..
ninu`s
 13:31 27.08.2008
Takk for det:)
Og lykke til med forsøket ditt!
ninen84
 16:07 27.08.2008
Så flott med et 8-delt, det lover godt. Jeg krysser alt for deg, dette tror jeg går bra. Lykke til som ruger.
Klemmer fra
Kine71
 16:27 27.08.2008
jeg satt inn 1 fryseegg i porsgrunn i går :))))
masse lykke til!!!!
okeke
 18:48 27.08.2008
Gratulerer som ruger! Fikk satt inn to 8-delte i Porsgrunn i dag. Blir gøy å følge hverandre fram til den positive testen som kommer om to uker! :-)
Nøtt
 20:12 27.08.2008
Takk for det dere!
Gratulerer som ruger du også Nøtt, så flott med to egg:)
Spennende tid fremover ja.
ninen84
 10:02 30.08.2008
Gratulerer : )

Jeg fikk satt inn ett 8-delt og ett 6-delt den 22.08. En heeeeel uuuuuke igjen til jeg kan teste. Er veldig spent.

Lykke til med rugingen : )
Chaira
 00:56 29.08.2008
Hallo, jeg bare ser innom en tur nå, og det er ikke lenge til jeg kan melde meg på igjen til forsøk 3 (igjen). Så du er ruger igjen....? Krysser fingrene for deg!! x x x
Egen-liten
 07:57 29.08.2008
Ja, overraskende nok så ble jeg vist ruger:)
Er på rugedag 2 i dag. Når starter du opp igjen Egen-liten? Var frys du skulle ha også? Skal heie på deg når den tid kommer:)
ninen84
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------