Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Småtroll 2-3 år

Dattra mi har sår på tissen rosa med litt gul farge i midten-hva er dette? Skal jeg smøre med sink salve eller la det tørke uten?
 20:25 26.08.2008
???
er det bleie utslett eller en kvise?
mannen så jeg skulle spøre på HS
men jeg tror det går over selv

kanskje skulle ikke smøre ...
Anonym
Sv: Dattra mi har sår på tissen rosa med litt gul farge i midten-hva er dette? Skal jeg smøre med sink salve eller la det tørke uten?
 21:05 26.08.2008
Er det bare en liten prikk? Sønnen min hadde mange i sommer på innsiden av lårene og under pungen. Jeg spurte på apoteket siden zinksalve ikke hjalp og hun sa at det kunne være sopp, og anbefalte Canesten. Jeg smurte det på han 2-3 ganger per dag og det forsvant etter noen dager. Så kan jo være det? Canesten er uansett ikke farlig å smøre med dersom det ikke er sopp.
Supermamma...eh...vel..
Sv: Dattra mi har sår på tissen rosa med litt gul farge i midten-hva er dette? Skal jeg smøre med sink salve eller la det tørke uten?
 22:34 27.08.2008
takk for råd.
har begynt å bruke cannestein i dag
husker at hun hadde sopp tidligere men lenge siden
så brukte vi og cannestein

såret er rund ca. 0,5 cm i diameter
ser vond ut liksom uten hud fuktig med litt gull farge i
uff stakkar
hun sier au når vi smør...

på søndag fant vi sopp i skogen
da fikk hun såret om kvelden og...
Anonym
 22:55 27.08.2008
Må bare si at man får ikke sopp av å plukke sopp i skogen ;)
stor fikk liten 23.08.06
 23:32 27.08.2008
Du, om det er så stort så høres det ut som brennkopper? Det sprer seg, og skal behandles av lege...
Expat
 10:18 28.08.2008
Jeg tenkte også brennkopper. De er som små sår med litt gult i midten.
Medium fikk guttebass 010206
 14:27 28.08.2008
Bakteriell infeksjon tenker jeg, evt brennkopper eller staff infeksjon.
La en lege sjekke såret.
Anonym
 20:15 28.08.2008
Takk for svar
nå er dag.5 siden hun fikk det såret og ingen forandring
jeg må nok på HS

men hvis det er brennkopper så må det spre seg videre?
det gjør ikke den

så kan hun ikke gå i bhg da...

bare begynt for 2 uker siden
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------