Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Assistert befruktning

IVF står for In Vitro Fertilisering. På norsk kalles det ofte prøverørsbefruktning. Her kan dere som må ha litt hjelp av legevitenskapen for å bli gravid diskutere, men også dere som har fått barn med slik hjelp kan komme i kontakt med hverandre her.
Så er sommern over og jeg er klar igjen,men hva er det som skjer for tante rød???
 18:39 26.08.2008
Hadde negativt forsøk i juni/juli. Fikk hcgtilskudd, men det hjalp ikke. TR kom som vanlig. Resten av juli holdt vi ferie og regnet med å starte nytt forsøk på neste mens. Denne kommer ikke! Den er nå ca 3 uker for sen!! Lørdag var jeg skikkelig øm i venstre side, som om jeg skulle ha EL. Søndag kveld begynte jeg så smått å blø. Mandag var det ingenting????

Tror dere jeg kan ringe inn mens??? Synes ikke jeg har hatt det, men vil ikke vente en mnd mer med å komme igang... Ett forsøk tar jo 2 mnd...

Hva haddde dere gjort?? Kanskje jeg skal be om å bli scannet?!
Snooopi
Sv: Så er sommern over og jeg er klar igjen,men hva er det som skjer for tante rød???
 19:19 26.08.2008
Ta en graviditetstest?!?!?! Mirakel har jo skjedd før :)
Turbotrollet ツ
Sv: Så er sommern over og jeg er klar igjen,men hva er det som skjer for tante rød???
 19:27 26.08.2008
Jeg ville ikke startet opp noe før dette er sjekket opp.
Regner med du har tenkt tanken selv, som Turbotrollet sier:mirakler kan skje.
Finn hvertfall ut hvorfor dette har krøllet til seg sånn...hvem vet;-)
lita78
 20:58 26.08.2008
Hei vennen :o)

Be om å bli scannet og dersom alt er fint kan du be om å få primolut. Skal du ha langt eller kort regime? Med kort regime er det viktig at du har ordentlig blødning.

Hold meg oppdatert da!

Klem
anonimo med gull i magen :o)
 10:19 27.08.2008
Hei

Synes du burde få tatt en UL jeg.
Etter flere forsøk som jeg har håpet på å kunne starte raskt opp igjen, men det viser det seg på UL at det ikke er klart "nedi der". Restcyster og fremdeles forstørrede eggstokker. Da har jeg måttet vente over en mens. Kroppen trenger av og til noen mnd for å komme tilbake i syklus, spesielt for oss som har vært gjennom så mange forsøk.

Lykke til
Emma*
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------