Fortell om dine erfaringer eller spør om råd. Velkommen til barnevogndebatten!
Les mer om barnevogntester her: www.Klikk.no/foreldre
Gode grunner for å IKKE kjøpe TFK Joggster twist ønskes.
12:59 23.08.2008
Ja, når den ene i familien ønsker denne vognen og den andre ikke, så trenger man alle argumener på bordet. Håper på hjelp fra dere som har praktisk erfaring med denne vogntypen. Takker så meget på forhånd!!
Anonym
Sv: Gode grunner for å IKKE kjøpe TFK Joggster twist ønskes.
14:13 23.08.2008
Jeg kjøpte vogna i april og er godt fornøyd, så har ingen gode grunner til å ikke kjøpe den. Men jeg kan jo nevne de få tingene jeg har vært mindre fornøyd med. Dette gjelder altså sportsvogn, bagdelen vet jeg ikke noe om.
Regntrekket (stormtrekket har vi kjøpt) er veldig stort sammenlagt og det er ingen lomme/veske eller lignende til det, altså må det ligge i handlekurven og ta opp masse plass.
Det er vanskelig å komme til handlekurven når man bruker sportsvogna, og tilnærmet umulig med ryggen i liggestilling.
Kalesjen er litt lite lun i sterk vind.
Alt annet er mye bedre enn på den gamle vogna, en Emmaljunga Edge Duo. Lett å trille, super å manøvrere i butikker og på overfylt t-bane i rushtiden. Håndbremsen er genial. Vesla sover mye bedre enn i den gamle vogna.
olsokgubben
14:21 23.08.2008
Tusen takk for at du tar deg tid til å dele dine erfaringer! 1- 0 til å kjøpe denne vognen nå. Hi-hi
Anonym
19:37 23.08.2008
Ang regntrekket så kan jeg anbefale å heller kjøpe Basson sitt trekk til sportsvog, det passer perfekt, både på TFK og på OTH sin sportsdel. Dette er det bare å pakke samme til en liten ball, og så tar det nesten ikkeno plass! (Mener at også Simo sitt trekk passer greit. prøv i butikken!)
Kjærlighet på Pinne
15:13 23.08.2008
Jeg har vel egentlig bare en grunn til ikke å kjøpe: Den har lett for å ruste. Jeg kjøpte en som var ett år gammel, og den måtte pusses ned med stålull i alle eikene, på håndbremsen samt inni akslingene. Ellers var jeg godt fornøyd. Syntes kanskje det var litt mange glidelåser å forholde seg til?
engletrollet
16:14 23.08.2008
Oki, takker deg også! 1-1 nå...
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem