Fortell om dine erfaringer eller spør om råd. Velkommen til barnevogndebatten!
Les mer om barnevogntester her: www.Klikk.no/foreldre
Når vokste barnet ditt ut av fashionbagen til teutonia?
09:21 23.08.2008
Vi har denne vognen og er veldig fornøyd, men jeg ser jo at det blir dårlig plass til vinteren med pose og voksende baby?
Har hørt at man kan kjøpe en slags forlenger til sportsdelen slik at den fungerer som dypvogn, noen erfaringer?
babyhåp(mjuligutt2008)
Sv: Når vokste barnet ditt ut av fashionbagen til teutonia?
10:14 23.08.2008
Hvor gammelt er barnet ditt?
Jeg vurderer denne bagen se. Men får baby til vinteren så regner liksom med at jo større han blir jo mindre trenger jeg vinterpose, så det skal vel passe lengre.
Anonym
16:06 23.08.2008
Dersom den bagen blir for liten kan en Vario Plus bag være løsningen.
Jeg får også baby i desemeber. Denne bagen er over 30 cm høy og har plass til pose i.
Bagforlenger er også en ganske fine ting å ha =)
Anonym
17:02 23.08.2008
Hva er vario plus, er det til sportsdelen?
Lillegutt er 7 uker nå, og det er 20 cm igjen av plass i vognen..
Anonym
17:26 23.08.2008
TROR det er en slags hardbag som kan deles slik at det myke blir igjen som en slags vognpose/mykbag...på en måte ;)
Anonym
19:15 23.08.2008
vario plus bagen er en hardbag du har inni sportsvognen, litt høyere og stivere kanter enn softbagen..kan ikke brukes som vognpose etterpå,det er kun softbagen som kan gjøres om
septemberbaby i magen :)
20:06 23.08.2008
Varioplus baggen er i følge teutonias mål nesten like lang, skiller 1 cm, med fashion er bredere, ca 3-4 cm. Så ikke så stor forskjell.
Anonym
Her er en link til Vario-bagen, den KAN gjøres om til pose ved å ta ut "skjelettet"/rammen, hvorfor tror du ellers det er hull til selene inn? Se bildet...
Tragetasche (Innenmaße)in cm
Länge 74
Breite 30
Höhe 21
Anonym
00:08 24.08.2008
Takk for opplysningen om å gjøre den om til pose =)
Nå er jeg så heldig å ha fått en ticket to heaven dunpose på kjøpet og har ullpose hjemme fra meg selv.
Det som er grunnen til at jeg valgte vario plus bagen er at på min vogn (Mistral (uten s) ) går det ikke ann å bruke fashionbag.. kan ikke skifte/ta av sportsdelen. Men høyden på disse to er nokså like tror jeg, så dersom en har en annen vogn/understell kan jo begge fint brukes=)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem