Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Barnevogndebatten

Fortell om dine erfaringer eller spør om råd. Velkommen til barnevogndebatten!
Les mer om barnevogntester her: www.Klikk.no/foreldre
Har jeg gjort et bra kjøp, tro?
 22:22 22.08.2008
Kjøpte i dag en 5 år gammel Simo sportsvogn for å bruke som sovevogn i barnehagen. Er litt usikker på modell, men det står 116 på kjøpsbeviset.. Den er uansett kjempefin! :) Jeansblå med små lyseblå sauer i kalesjen. Det følger med regntrekk, fotpose og myggnett. Den er veldig pent brukt! Betalte 800,- for den... Er vel ingen u-pris det? ;)
MiaMaria5
Sv: Har jeg gjort et bra kjøp, tro?
 23:59 22.08.2008
Høres ut som et kjempebra kjøp det der :) Du fikk jo med mye i tillegg også. Dessuten er simo geniale barnehagevogner :)
♥Musipusi♥
 09:34 23.08.2008
Ja jeg tror det.. Har kikka litt rundt på Finn, og i forhold til hva enkelte forventer å få for vognene sine der så tror jeg at det ikke er så værst... ;)

Og nå har jeg 3 vogner... Og kunne sikkert hatt flere også, men har faktisk ikke plass.. ;)
MiaMaria5
 10:12 23.08.2008
Forutsatt at vognen er i bra stand og holdt seg pen så skulle jeg tro dette er et bra kjøp uansett førpris :)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------