Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Småtroll 2-3 år

Bitemerker i smokk
 19:33 22.08.2008
Kan småen på 2 år få smokka når det er små bitemerker i den? prøvde å dra i den, men det så ikke ut til at den kom til å revne med det første. Har ikke ny heller, så var litt usikker, men sitter heller å trøster i 2 timer enn at han skal få den i halsen iløpet av natta:/ er forresten avent sin smokk fra 18-36 mnd.
Anonym
Sv: Bitemerker i smokk
 20:31 22.08.2008
Ingen som vet?
Anonym
 20:44 22.08.2008
Så lenge den ikke er løs ved festet eller har biter som kan falle av høres det ikke farlig ut.

Vanskelig å gi noen råd når man ikke har sett den, liksom. ;o)
Medium fikk guttebass 010206
 21:12 22.08.2008
Hehe skjønner:) Det var bare et par rifter akkurat der tenna er på den liksom. Ikke er den løs noen plasser, bare et par bittesmå hull. Prøvde å dra litt i den, men den virka hel fin. Tror nok jeg investerer i nye smokker imorgen likevel :) Takk for svar, alt man nå bekymrer seg over hehe
Anonym
 21:25 22.08.2008
hei :) jeg hiver smokker når leon har laget mange bitemerker i de. jeg er ikke hysterisk hehe men jeg syns det er greit å være på den sikre siden :)
superspire med leon og Noah
 21:38 22.08.2008
Er det silikon eller latex? Har hørt at man ikke skal bruke silikon når de har fått tenner, for de kan bite av smokken og sette den i halsen. Veninna mi prøvde på en ny smokk, tygde den rett av.
Anonym
 22:38 22.08.2008
Oj, er silikon ja.. Men syns de latex smokkene var så ekle? Eneste smokkene jeg finner fra 18-36mnd er avent sine silikon smokker :/
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------