Fortell om dine erfaringer eller spør om råd. Velkommen til barnevogndebatten!
Les mer om barnevogntester her: www.Klikk.no/foreldre
Ville du kjøpt en ny vogn i mørkeblå?
18:28 22.08.2008
Trenger en ny vogn, og har sett meg ut teutonia s3. De har ikke sort inne, det var det jeg ville hatt. De har en mørkeblå inne, da slipper jeg å bestille og vente på den, men er redd jeg skal angre?
Den er kjempefin der den står, har mest lyst å hente med en gang :-)
Men hvordan er det med mørkeblått?
Anonym
Sv: Ville du kjøpt en ny vogn i mørkeblå?
18:49 22.08.2008
Jeg ville ha venta til de hadde den fargen jeg egentlig hadde hatt lyst på. Var litt det samme med meg. Jeg ville ha helt svart, men de hadde bare svart og grå inne.. Så jeg tok den, siden jeg ikke ville vente. Men angra som en gal etterpå! :/
Mamsen87 :)
18:50 22.08.2008
Men jeg lærte av det, så denne gangen blir det venting! ;D
Mamsen87 :)
19:39 22.08.2008
Hadde venta jeg også, mye vanskeligere å finne ting som passer til en blå vogn enn til en svart, og så tror jeg svart er lettere å selge igjen etterpå...
Ville absolutt ha kjøpt svart hvis det er den du vil ha.
Minnie Mom
21:01 22.08.2008
Jeg ville ikke hatt en vogn i mørkeblått. Har hatt en mørkeblå vogn, og ingenting av farger ol. passa til den :)
♥Musipusi♥
22:04 22.08.2008
Jeg syns mørkeblå er kjempe fint, mye finere enn sort. Sort er kjempe hardt mot en liten baby. Skjønner ikke hvordan ikke noe kan passe til mørkeblått? både rosa og lyseblått, beige, krem, hvitt, rødt osv er jo kjempe fint til blått. Men blått er jo ganske traust og konservativt. Det er fortsatt mange som vil ha sorte vogner, men butikken jeg var i i dag sa at nå er det mye brunt og grønn-nyanser som tar over. Men det viktigste er å finne en farge som du liker. Men var jeg deg ville jeg tatt brun. Teutonias brunfarge er nydelig.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem