Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Foreldre som er kronisk syke/funksjonshemmet

På denne debatten kan dere utveksle gode råd og stille spørsmål til hverandre i forhold til den situasjonen dere er i. Vi har også ambisjoner om å bygge opp en oversikt over de forskjellige forbundene som finnes her til lands, så har du noen gode tips, send meg gjerne en mail. Du finner denne oversikten inne på "linker"
Vennlig hilsen jordmor Siri
Hva hjelper ergoterapauten deg med?
11:33 22.08.2008
Fikk telefon om at jeg får ergoterepaut på hjemmebesøk ut i uka. Noen av dere med ME som har erfaringer og fått tilrettelagt hjelp av en ergoterapaut.
Anonym
Sv: Hva hjelper ergoterapauten deg med?
10:39 24.08.2008
Jeg har ME, men har ikke fått tilbud om ergoterapeut. Burde kanskje hatt det for å få lettet hverdagen litt.. Sliter bare jeg skal skjære noen brødskiver. Snakket du med legen din om det eller? Kan du ikke skrive litt om hvordan det gikk etter besøket? :)
Anonym
09:13 25.08.2008
Lege på sykehuset som var i møte med kommunen, heimebasert omsorg og mente jeg måtte få mer hjelp i hverdagen. Blir spennende og se i mårra hva som kommer ut av det. Legen mener jeg skulle hatt en personlig assistent slik at jeg fikk bedre livskvaltiet. Har ei datter på ett år og bruker all energien/mer energi enn jeg har, på henne.
Anonym
18:29 9.09.2008
Hvordan gikk det? Jeg hørte med legen (vikarlege) angående personlig assistent, men fikk beskjed om at det kun var for rullestolbrukere og blinde! Ikke for meg sålenge jeg klarte å putte noen klær i vaskemaskinen og lage meg noen brødskiver! Er så sliten at jeg har problemer med å få dusjet og vasket/gredd håret.. :(
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)