Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Barnevogndebatten

Fortell om dine erfaringer eller spør om råd. Velkommen til barnevogndebatten!
Les mer om barnevogntester her: www.Klikk.no/foreldre
Hvor mye sparer man på å kjøpe vogn i sverige?
 09:47 22.08.2008
sånn ca? noen som vet?
Anonym
Sv: Hvor mye sparer man på å kjøpe vogn i sverige?
 10:47 22.08.2008
Jeg skal kjøpe Emmaljunga City Cerox 360 med City bag. Har sjekket pris i butikker i Oslo-området og i Sverige. Med eksklusiv stelleveske, regntrekk, fot-trekk, ekstra insektsnett og allround kjørepose sparer jeg ca 3500,- på å handle i Strømstad (Kattis), fremfor Oslo :-)

Så blir helt klart en harrytur på meg og sambo snart!!
atim
 10:49 22.08.2008
takk=)
har lyst på teutonia s3, så blir nok harrytur på oss også;) hehe
Anonym
 11:09 22.08.2008
Vi skal kjøpe Teutonia s3 på Babyproffsen (Nordby-senteret). Den kommer til å koste ca 6000 norske kroner, altså sparer vi ca 2000 kroner på å kjøpe den der, mot for eksempel på Babyshop i Oslo. (duovogn)

Dersom du har lyst på en bestemt farge, er det lurt å kontakte dem på forhånd. Kjipt å kjøre bomtur!

http://www.babyproffsen.se/nordby/
milly77
 11:50 22.08.2008
Hei! På Svinesund er nesten alltid Happyland billigere på vogner og barneseter enn Babyproffsen på Nordby. Dessuten har de bedre service og hyggeligere betjening, synes jeg :-) Så ring dit og spør om pris før du handler og betal med Vis-delen på kortet ditt isteden for bankkortdelen, så får du best kurs på svenskepengene..
Anonym
 11:25 22.08.2008
Vi sparte rundt 2500-3000 på vår EasyWalker sky med div.utstyr.
KriSus78
 13:21 22.08.2008
er det virkelig så stor prisforskjell?
da må jeg jo bare på harrytur da.. hehe..

tenkte å farte rundt her å sjekke priser og finne ut hvilken vogn jeg vil ha. så ta en liten ferie tur til sverige og kikke... tenkt på sverige tur uansett, før jeg trengte ny vogn, så vi drar ikke kun for å se på det..
men er jo bare et + om vi kommer hjem med ny vogn :)
Hilde :)
 14:44 22.08.2008
Sjekk det med garantier før dere kjøper i Sverige. Jeg kjøpte den forrige vogna der (Babyproffsen, Nordby) og sparte så klart mye på det. Problemet oppstod da jeg oppdaga jeg hadde fått en skikkelig mandagsutgave. Det var ingen service å få og heller ingenting å få på garantien. Snakka med Babyshop i Norge og de hadde sendt vogna i retur til produsent hvis jeg hadde kjøpt den i hvilken som helst norsk butikk.

Jeg er ikke i tvil - når jeg nå skal kjøpe min neste vogn skal den kjøpes i Norge. Jeg betaler heller litt mer for garanti og service i etterkant. Hadde jeg fått den oppfølgingen i Sverige er det ikke sikkert ny vogn hadde vært noe tema nå engang.

Ville bare dele min erfaring før dere stuper uti det med begge bena.....Sjekk det med garantier nøje, selvom de lover 2 år ved kjøpet.

Lykke til:-)
NN76
 19:43 22.08.2008
Så er også Babyproffsen på Nordby kjent for dårlig service.... Hadde heller shoppet på Happyland jeg også, jeg fikk ny vogn på direkten jeg, da vi kom med en Brio som hadde blitt solbleket nå i sommer... (Svart Brio Happy)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------